حجت الاسلام هادی عسگری روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: مرکز توانبخشی و فیزیوتراپی شهید اشرفی کرمانشاه با هدف رسیدگی به امور درمانی جانبازان 70 درصد و قطع نخاع از حدود 27 سال قبل در حال ارائه خدمات به جامعه هدف خود می باشد.
وی ادامه داد: این مرکز توانبخشی از 2 بخش تشکیل شده که بخش اول مربوط به آسایشگاه با 11 تخت فعال است که جانبازان قطع نخاع برای درمان و معاینه روی آن ها بستری می شوند.
حجت الاسلام عسگری افزود: آسایشگاه به طور شبانه روزی و در هر شیفت با یک پرستار، راننده و کمک بهیار فعالیت می کند.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: بخش دوم مرکز نیز مربوط به فیزیوتراپی برای برادران و خواهران است که جانبازان و حانواده های شهدا را پذیرش می کند.
وی در ادامه به خدمات ارائه شده در مرکز توانبخشی شهید اشرفی کرمانشاه اشاره و اظهار کرد: در این مرکز و خارج از آن 15 نوع خدمت به جانبازان، خانواده های شهدا و ایثارگران ارائه می شود.
حجت الاسلام عسگری افزود: شارژ کپسول اکسیژن برای جانبازان شیمیایی و خانواده های شاهد و ایثارگر، تهیه داروی تجویزی و تحویل به جانبازان در آسایشگاه و منزل، تهیه تجهیزات پزشکی و اعزام پزشک به منزل جانبازان از جمله این خدمات است.
وی در پایان گفت: اعزام آمبولانس برای ماموریت های درمانی خارج از استان، واکسیناسیون جانبازان 50 درصد به بالا به صورت روزانه و انجام کارهای درمانی خانواده های شهدا و ایثارگران از دیگر اقدام های صورت گرفته است.
استان کرمانشاه بیش از 9 هزار و 800 شهید و بیش از 19 هزار جانباز و یک هزار و 700 آزاده دارد.
کرمانشاه 900 شهیده زن، 800 شهید زیر 15 سال و یک هزار و 150 جانباز زن را تقدیم انقلاب کرده که نشان دهنده این است که مردم این استان در طول سالهای دفاع مقدس با تمام توان به دفاع از کیان ایران اسلامی پرداخته‌اند.
8066/7458 خبرنگار:مسعود اسماعیلی ** انتشاردهنده:علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.