به گزارش خبرنگار ایرنا، فرامرز اکبری روز شنبه در جمع مسئولان و شماری از ورزشکاران جسمی و حرکتی قصرشیرین افزود: معلولان و جانبازانی که در عرصه ورزش فعالیت می کنند، محرک های ارزشمندی برای تحرک و پویایی دیگر در جامعه هستند.
وی اظهارکرد: کارهای که این قشر از افراد در جامعه انجام می دهند، خیلی از افراد سالم توانایی انجام آن را ندارند زیرا خداوند اراده ای بسیار قوی در وجود این توانمندان قرار داده است.
فرماندار قصرشیرین بیان کرد: قصرشیرین در هشت سال جنگ تحمیلی متحمل خسارات زیادی شد و افراد زیادی هم در این عرصه مجروح و جانباز شدند و از این رو با فعال شدن این هیات ورزشی و شناسایی افراد ورزشکار توسط نهادهای ذیربط ، از این پس این قشر می توانند فعالیت های ورزشی خود را به صورت حرفه ای آغاز کنند.
اکبری با بیان این که ورزش نیاز اصلی همه افراد جامعه است، اضافه کرد که فرهنگ ورزش های همگانی باید در قصرشیرین نهادینه شود و برای تحقق این مهم باید قدم های مثبتی برداشته شود.
فرماندار قصرشیرین، شمار ورزشکاران سازمان یافته در قالب 23 هیات ورزشی در این شهرستان مرزی را 820 تن ذکر کرد و گفت: سرانه فضای ورزشی برای هر ورزشکار نزدیک به 2 متر است.
وی مجموعه فضاهای ورزشی این شهرستان را شامل هشت سرسرای ورزشی سرپوشیده، یک استخر روباز، یک پیست دو و میدانی، یک زمین چمن فوتبال و چند زمین چمن روستایی اعلام کرد.
شهرستان قصرشیرین با 27 هزار تن جمعیت در غرب کرمانشاه واقع شده است.
7079/3012/8066 خبرنگار:نازنین باباخانی ** انتشار دهنده:علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.