به گزارش ایرنا افشین حیدری امروز جمعه در حاشیه همایش پیاده روی خانواده که در اهواز برگزار شد اظهار کرد: در سال 96 به ورزش محلات نگاه ویژه ای داریم و 12 زمین چمن در مناطق حاشیه شهر اهواز راه اندازی خواهیم کرد.
مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان افزایش سرانه ورزشی استان را یکی از برنامه های کلیدی در سال 96 عنوان کرد و گفت: با توجه به جمعیت بالای جوانان استان صلاح دانستیم که در سال جاری اولویت کاری خود را راه اندازی مکان های ورزشی قرار دهیم.
وی با اشاره به این که ورزش استان نیاز به حمایت دارد افزود: ورزش یک دستگاه نیست که تنها مختص به اداره کل ورزش و جوانان باشد بلکه همه ارگان ها مسئول و مدیون بوده و در قبال مردم باید به تعهد اجتماعی خود عمل کنند.
حیدری در خصوص تاثیر همایش پیاده روی خانواده در استان گفت: بستر خانواده یکی از بهترین کانون ها برای ترویج فرهنگ ورزش است که برگزاری همایش های پیاده روی راه مناسبی برای مشارکت خانواده ها در امر ورزش بوده و باید مورد توجه قرار گیرد.
وی با بیان اینکه این همایش با هدف افزایش نشاط عمومی، ضرورت توجه بیشتر به ورزش همگانی و نقش ورزش صبحگاهی در سلامتی و ورزش کردن جامعه برگزار شد افزود: ایجاد روحیه نشاط و شادابی در بین شهروندان، تشویق به داشتن زندگی فعال و پویا، ارتقای سلامت مردم، ترویج و توسعه ورزش همگانی و تامین سلامتی جسم و روح بالا بردن روحیه نشاط و تعاون و همکاری از دیگر اهداف برگزاری همایش پیاده روی صبحگاهی بود.
مدیرکل ورزش و جوانان در پایان خاطرنشان کرد: این همایش با همکاری مشترک استانداری، فرمانداری، شهرداری، آموزش و پرورش، هیات ورزش های همگانی استان و با هماهنگی فدراسیون ورزشهای همگانی کشور و سایر شرکت های استان برگزار شد که جای تشکر و قدردانی دارد.
در پایان این مراسم دو دستگاه خودرو پراید به قید قرعه به شرکت‌ کنندگان اهدا شد.
6064
خبرنگار: محمد شاکری** انتشار دهنده:محسن بهاروند
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.