متن این جوابیه اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان ایلام که نسخه ای از آن روز پنجشنبه در اختیار ایرنا قرار گرفته است به این شرح است:
با سلام و احترام
در پی درج مطلبی یادداشت گونه با موضوع (مسئولان به داد ورزشگاه متروک آموزش و پرورش استان ایلام برسید) در تاریخ دوم اسفند سال 95 با کد خبری 82438605 (5848971) در سایت ایرنا، ذکر نکاتی در این خصوص در راستای تنویر افکار عمومی و جامعه ورزش دوست استان ایلام حائز اهمیت دانسته و معتقدیم درج این جوابیه حکایت از رسالت درست وظایف رسانه ها و خبرگزاری ها دارد.
اول: سابقه تعطیلی این زمین فوتبال سال ها قبل از سال 90 می رسد که متاسفانه هیچ گونه اقدامی در جهت مرمت و رفع مشکلات آن صورت نگرفته است.
دوم: با شروع به کار مسئولان آموزش و پرورش کنونی استان در دولت تدبیر و امید نسبت به بررسی موانع و مشکلات این زمین ورزشی مجموعه اقداماتی از جمله پرداخت بدهی آب بها آن به مبلغ 31 میلیون تومان، مکاتبات مکرر با مسئولان وزارت متبوع و استانی در صدد رفع این موانع انجام گرفته است.
علیرغم بازدیدهای مسئولان کشوری و استانی با توجه به برآورد اعتبار بازسازی و کاشت چمن با احتساب زیر سازی و زه کشی و خاک برداری این زمین به مبلغ 550 میلیون تومان، تجهیز و نگهداری با احتساب روشنایی، ساخت اتاق مدیریت و رختکن و سرویس بهداشتی این مجموعه به میزان 200 میلیون تومان در مجموع بیش از 750 میلیون تومان از طرف مهندسان ناظر و کارشناسان متخصص در امور مربوطه و نظر به شرایط نامناسب اوضاع بودجه و سرانه مالی آموزش و پرورش، تحقق و بازسازی مجدد این مجموعه و زمین ورزشی امکان پذیر نبوده است.
سوم: از طرف مسئولان آموزش و پرورش رایزنی های زیادی با بخش خصوصی و خیرین، اداره کل ورزش و جوانان استان ایلام انجام گرفته است اما هیچ گونه نتیجه ای نگرفته ایم.
علیرغم پیگیری های مستمر در اثنای آن به بخش های گوناگون بویژه بخش خصوصی فراخوان داده ایم تا مسئولان بخش خصوصی و علاقه مندان مقابل برای بازسازی، مرمت و تجهیز و تعمیر اقدام کنند.
علیرغم این اقدامات هنوز موفق به حضور خیران و بخش خصوصی و... در این زمینه نشده ایم، امیدواریم با حمایت مسئولان و پیگیری های مستمر آموزش و پرورش بتوانیم نشاط و امید را به این مجموعه ورزشی برگردانیم.
انتشار دهنده: مجید سلیمانی
9002
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.