محمد سهراب بیگ روز پنجشنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا، اظهار کرد: هیوا افضلی، فاطمه کرمجانی و سمایاسمی در بخش بانوان و علی اجاقی و محمدطاهر حسینی افشار در بخش آقایان قایقرانان کرمانشاهی اعزام شده به رقابت های قهرمانی آسیا هستند.
وی تصریح کرد: این ورزشکاران در ماده های مختلف از جمله 200 متر و 500 متر تیمی و انفرادی برای کشورمان پارو می زنند.
سهراب بیگ افزود: رقابت های آب های آرام قهرمانی آسیا از 23 تا 26 مهرماه در شهر شانگهای چین برگزار خواهد شد.
رئیس هیات قایقرانی استان با بیان اینکه کرمانشاه در هر 2 بخش آقایان و بانوان بیشترین ملی پوش را در تیم ملی آب های آرام دارد، اظهار کرد: هر پنج ورزشکار اعزامی کرمانشاه به رقابت های قهرمانی آسیا شانس کسب مدال دارند.
وی خاطرنشان کرد: قایقرانان چین، ازبکستان، کره جنوبی و اندونزی از مهمترین رقبای قایقرانان کرمانشاهی اعزامی به رقابت های قهرمانی آسیا هستند.
سهراب بیگ در ادامه با اشاره به حضور هانیه بیداد دیگر قایقران کرمانشاهی اعزام شده به رقابت های روئینگ جوانان آسیا، گفت: وی توانست شب گذشته به مرحله نیمه نهایی مسابقات صعود کند.
رئیس هیات قایقرانی کرمانشاه خاطرنشان کرد: بیداد در بخش پاروی تک نفره موفق شد با کسب مقام نخست راهی مرحله نیمه نهایی و به کسب مدال و سهیه المپیک جوانان نزدیک شود.
وی در پایان و با بیان اینکه بیداد امروز (20 مرداد) برای راه یابی به فینال مسابقات روئینگ تک نفره به رقابت با حریفانش می پردازد، ابراز امیدواری کرد تا این قایقران کرمانشاهی بتواند ضمن کسب مدال، سهمیه رقابت های المیپک 2018 جوانان را نیز کسب کند.
اکنون 145 ورزشکار خانم و آقا زیرنظر هیات قایقرانی استان کرمانشاه به صورت رسمی و بیمه شده فعالیت می کنند و این هیات با داشتن 15 ملی پوش و اردونشین در تیم های مختلف قایقرانی یکی از قطب های کشور محسوب می شود.
گزارش رویدادهای خبری به همراه گزارش تصویری آن ها و اخبار متنوع دیگر، هر روز بر روی سایت ایرنا استان کرمانشاه ttp://www.irna.ir/kermanshah و کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام به آدرس irnakermanshah@ منتشر خواهد شد.
8066/7458 خبرنگار:مسعود اسماعیلی ** انتشاردهنده:علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.