سید رامین موذنی روز شنبه به ایرنا افزود: در بخش تالوی مسابقات قهرمانی کشور، لیلا ناصری در بزرگسالان و شینا رضایی در نونهالان موفق به کسب مدال طلا شدند.
وی اظهار کرد: سایه منوچهری و ساغر جلیلیان هر 2 در رده سنی نونهالان نیز به ترتیب صاحب مدال های نقره و برنز شدند.
موذنی خاطرنشان کرد: در بخش ساندا نیز، کیمیا پیری در وزن منفی 75 کیلوگرم بزرگسالان، دنیا شکری در وزن منفی 60 کیلوگرم جوانان و دیانا رحیمی در وزن 30 کیلوگرم، سلما ربیعی در وزن 42 کیلوگرم و هستی سلیمی در وزن 52 کیلوگرم نوجوانان نیز برای کرمانشاه مدال طلا کسب کردند.
رئیس هیات ووشو کرمانشاه ادامه داد: مهسا کرمی در وزن منفی 48 کیلوگرم، مریم باقری در وزن منفی 52 کیلوگرم و محنا رحیمی در وزن منفی 56 کیلوگرم بزرگسالان نیز صاحب مدال نقره شدند.
وی تصریح کرد: آیدا حیدری در وزن منفی 48 کیلوگرم و هانیه درکه در وزن منفی 52 کیلوگرم رده سنی جوانان به همراه پرنیا حقگو در وزن منفی 36 کیلوگرم نونهالان نیز توانستند مدال نقره را کسب کنند.
موذنی خاطرنشان کرد: نگین رئوفی در وزن منفی 52 کیلوگرم و بیتا خوش چهره در وزن منفی 45 کیلوگرم بزرگسالان نیز مدال برنز را به گردن آویختند.
رئیس هیات ووشو کرمانشاه ادامه داد: سوگند سلیمی در وزن منفی 48 کیلوگرم نوجوانان و ستایش پیری در وزن منفی 45 کیلوگرم و مبینا پاکقدم در وزن منفی 33 کیلو‌گرم نونهالان نیز صاحب مدال برنز شدند.
وی در پایان گفت: مربیگری کرمانشاه در این رقابت ها که به میزبانی شهرستان رامسر در استان مازندران برگزار شد بر عهده سارا مظفری و مرضیه محمدی نور بود.
در استان کرمانشاه نزدیک به 2 هزار و 200 ووشوکار در سبک های مختلف به صورت بیمه شده و رسمی فعالیت می کنند که 60 درصد این افراد را آقایان و 40 درصد را نیز بانوان تشکیل می دهند.
گزارش رویدادهای خبری به همراه گزارش تصویری آن ها و اخبار متنوع دیگر، هر روز بر روی سایت ایرنا استان کرمانشاه ttp://www.irna.ir/kermanshah و کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام به آدرس irnakermanshah@ منتشر خواهد شد.
8066/7458 خبرنگار:مسعود اسماعیلی ** انتشاردهنده:علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.