بابک سلیمی روز جمعه در گفتگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: تیم کرمانشاه در رقابت های جوانان کشور با کسب 510 امتیاز پس از خوزستان که قهرمان شد در جایگاه دوم ایستاد و استان اردیبل نیز شوم شد.
وی ادامه داد: در رقابت های دسته 85 کیلوگرم که 9 وزنه بردار حضور داشتند، حامد نوری ورزشکار کرمانشاهی سه مدال کسب کرد.
سلیمی خاطرنشان کرد: این وزنه بردار ابتدا در حرکت یکضرب با ثبت رکورد 141 کیلوگرم و تنها با یک کیلو اختلاف نسبت به نفر اول، به مقام نایب قهرمانی و مدال نقره دست یافت.
رئیس هیات وزنه برداری کرمانشاه ادامه داد: در حرکت 2 ضرب نیز نوری توانست رکورد 167 کیلوگرم را از خود به جا بگذارد تا مقام قهرمانی و مدال طلا را از آن خود کند.
وی گفت: در مجموع حرکات یک ضرب و 2 ضرب نیز نوری با ثبت رکورد 308 کیلوگرم مدال طلا را کسب کرد و وزنه برداران اردبیل و البرز هم دوم و سوم شدند.
سلیمی همچنین به رقابت های دسته 105 کیلوگرم که 9 ورزشکار با هم رقابت کردند، اشاره و اظهار داشت: رضا فلاحی 2 طلا و یک برنز شد.
رئیس هیات وزنه برداری کرمانشاه ادامه داد: فلاحی در حرکات یک ضرب وزنه 151 کیلوگرم را بالای سر برد و به مدال برنز دست یافت.
وی تصریح کرد: در حرکت 2 ضرب این وزنه بردار کرمانشاهی موفق به مهار وزنه 193 کیلویی شد و بالاتر از رقبای تهرانی و اردبیلی خود طلا گرفت.
سلیمی اظهار کرد: در مجموع حرکات یک ضرب و 2 ضرب نیز فلاحی توانست با رکورد 344 کیلوگرم قهرمان شود و مدال طلای دیگری کسب کند.
رقابتهای وزنه برداری قهرمانی جوانان (زیر 21 سال) کشور گرامیداشت هفته دفاع مقدس و یادواره شهید مدافع محسن حججی در سالن ورزشی تختی شهرستان مراغه، با رقابت 25 استان برگزار شد.
7458/8066 خبرنگار:مسعود اسماعیلی ** انتشاردهنده:علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.