افشین حسنی روز چهارشنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا افزود: روز گذشته (سه شنبه) در نخستین مسابقه این فصل برابر تیم خوب و جنگنده 'خوشه طلایی' ساوه به یک پیروزی دلچسب دست یافتیم.
وی ادامه داد: مسابقات اول همواره سخت است و برای پیروز شدن باید تلاش زیادی کرد، اما خوشحالم که توانستیم در دیدار دیروز مقابل تیم باانگیزه ساوه پیروز شویم.
او اظهار کرد: با این پیروزی بازیکنان بعثت روحیه مضاعفی برای ادامه مسابقات پیدا کردند و قطعا بازی های روانتری را از خود به نمایش می گذارند.
مدیرعامل باشگاه بعثت کرمانشاه همچنین با انتقاد از داور مسابقه، گفت: متاسفانه وی 2 پنالتی صد درصد را برای تیم ما که هم نماینده فدراسیون و هم ناظر داوری آن را تائید کردند، نگرفت.
حسنی افزود: البته در پیروزی روز گذشته علاوه بر همت و تلاش بازیکنان و درایت کادر فنی، باید به نقش پررنگ هواداران که به خوبی در طول مسابقه تیم بعثت را تشویق کردند نیز اشاره کرد.
وی یادآوری کرد: از امروز فقط به بازی مقابل نفت امیدیه در هفته دوم نگاه می کنیم و امیدوارم با همت و تلاش بازیکنان بتوانیم نتیجه لازم را در این دیدار خارج از خانه بگیریم.
تیم فوتبال بعثت کرمانشاه عصر روز گذشته (سه شنبه) در ورزشگاه انقلاب این شهر مقابل خوشه طلایی ساوه با حساب 2 بر یک پیروز شد.
رقابت های این فصل لیگ دسته دوم فوتبال با حضور 33 تیم در سه گروه 11 تیمی برگزار می شود و در پایان مرحله گروهی، چهار تیم از هرگروه و در مجموع 12 تیم به مرحله نهایی صعود می کنند.
12 تیم راه یافته در 2 گروه 6 تیمی باهم رقابت می کنند که در نهایت تیم های اول هر گروه و برنده تیم های سوم راهی مسابقات فصل آینده لیگ آزادگان خواهند شد.
بعثت تنها تیم استان کرمانشاه در مسابقات فوتبال لیگ دسته دوم کشور است.
3033/7458 خبرنگار:مسعود اسماعیلی ** انتشاردهنده:فرزاد نویدی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.