به گزارش خبرنگار ایرنا، اولین رویداد مهم ورزشی استان در هفته گذشته که می توان به آن اشاره کرد، اعزام چهار فوتبالیست معلول کرمانشاهی به رقابت های جهانی آرژانتین به همراه تیم ملی فوتبال هفت نفره کشورمان است.
مسلم خزایی، جاسم بخشی، احسان معصوم‌ زاده و امیر امجدیان چهار فوتبالیست معلول کرمانشاهی هستند که به رقابت های جهانی که تا 22 شهریور برگزار می شود، اعزام شده اند.

** ورزشکار کرمانشاهی عنوان نایب قهرمانی تیراندازی دختران کشور را کسب کرد
رئیس هیات تیراندازی کرمانشاه از کسب مدال نقره و مقام نایب قهرمانی مسابقات تیراندازی دختران نوجوان کشور توسط لعیا محمدی ورزشکار کرمانشاهی در بخش تپانچه انفرادی خبر داد.
رضا نظری ادامه داد: نخستین دوره رقابت های تیراندازی قهرمانی نوجوانان دختر کشور با حضور 131 ورزشکار در مجموعه ورزشی آزادی تهران برگزار شد.

** مسابقات پاراگلایدر قهرمانی کشور در کرمانشاه برگزار شد
رئیس هیات انجمن های ورزشی استان کرمانشاه از برگزاری مسابقات پاراگلایدر قهرمانی کشور در کرمانشاه خبر داد و گفت: این مسابقات با حضور 120 شرکت کننده از استان های مختلف کشور در سایت پروازی 'ویس القرنی' برگزار شد.
سیدحجت الله موسوی اجاق گفت: جوایز نفیسی برای نفرات برتر حاضر در این رقابت ها در نظر گرفته شد که جایزه نفر اول 100 میلیون ریال، نفر دوم 80 میلیون ریال و نفر سوم نیز 50 میلیون ریال بود و همچنین از طرف حامیان مالی این رقابت ها، جوایز غیرنقدی به نفرات برتر اهدا شد.

** کشتی گیر کرمانشاهی عازم رقابت های قهرمانی نوجوانان جهان می شود
تیم ملی کشتی آزاد نوجوانان ایران در حالی عازم رقابت های کشتی آزاد قهرمانی نوجوانان جهان می شود که 'میثم زارع' کشتی گیر کرمانشاهی نیز در ترکیب این تیم قرار دارد.
رقابت های کشتی آزاد نوجوانان جهان در روزهای 18 و 19 شهریور برگزار و کشتی گیران حاضر در مسابقات روز گذشته در مراسم وزن کشی حضور پیدا کردند.
هدایت تیم ملی کشتی آزاد نوجوانان ایران بر عهده غلامرضا محمدی خواهد بود و ابراهیم مهربان، صادق گودرزی، محمدرضا چایچی و تقی داداشی نیز به عنوان مربی در کنار تیم حضور خواهند داشت.

** تیم کاراته بانوان کرمانشاه قهرمان سبک شیتوکای کشور شد
رئیس هیات کاراته استان کرمانشاه از کسب عنوان قهرمانی تیم منتخب بانوان استان در رقابت های کاراته سبک شیتوکای کشور خبر داد و گفت: این مسابقات در رده های سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان، امیدها، بزرگسالان و پیشکسوتان برگزار شد.
ناصر محمدصالحی ادامه داد: در این رقابت ها که با حضور 580 ورزشکار از 17 استان کشور برگزار شد، بانوان کاراته کا کرمانشاهی با 191 مدال رنگارنگ عنوان قهرمانی را کسب کردند.
وی اظهار داشت: تیم های منتخب بانوان کرمانشاه 48 مدال طلا، 60 مدال نقره و 83 مدال برنز کسب کردند تا مقتدرانه بر سکوی قهرمانی تکیه بزنند.

** تیم فوتبال بعثت کرمانشاه از سد خوشه طلایی ساوه گذشت
در آغاز رقابت های لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه های کشور، تیم بعثت کرمانشاه با نتیجه 2 بر یک از سد مهمان خود، خوشه طلایی ساوه گذشت.
تیم های بعثت کرمانشاه و خوشه طلایی ساوه عصر روز سه شنبه در ورزشگاه انقلاب کرمانشاه به مصاف یکدیگر رفتند که تیم بعثت با گل های ابراهیم سرقلی در دقیقه 67 و رضا نقیمش در دقیقه 92 صاحب برتری شد.
تیم بعثت در هفته دوم روز سه شنبه 21 شهریور با سفر به خوزستان باید به مصاف نفت امیدیه برود.

**مسابقات سرکل کبدی باشگاه های کشور درکرمانشاه نیمه تمام ماند
رئیس هیات کبدی استان کرمانشاه گفت: مسابقات سرکل کبدی قهرمانی باشگاه های کشور که قرار بود از 13 تا 15 شهریور در کرمانشاه برگزار شود به علت درگیری بین هواداران و برخی تیم های شرکت کننده نیمه تمام ماند.
مختار صیدی اظهار کرد: پس از پایان مسابقه بین تیم های کرمانشاه با قم و همچنین خراسان رضوی با تبریز متاسفانه بین تعدادی از تماشاگران با ورزشکاران قم و تبریز درگیری ایجاد شد.
وی افزود: پس از آغاز درگیری که با دخالت ماموران نیروی انتظامی پس از ساعتی پایان یافت، با تصمیم فدراسیون مسابقات نیمه کاره به پایان رسید و هم اکنون منتظر تصمیم مسئولان فدراسیون در خصوص مسابقات هستیم تا ببینیم چه نتیجه ای را اعلام می کنند.
صیدی خاطرنشان کرد: مسابقات سرکل کبدی قهرمانی باشگاه های کشور با حضور پنج تیم از استان های کرمانشاه، آذربایجان شرقی، قم، خراسان رضوی و مازندران در حال برگزاری بود.

** مسابقات والیبال جوانان کشور در کرمانشاه آغازشد
رئیس هیات والیبال استان کرمانشاه، از آغاز مسابقات لیگ دسته دوم نوجوانان باشگاه های کشور به میزبانی دانشگاه آزاد کرمانشاه خبر داد و گفت: این رقابت ها با حضور 10 تیم از استان های مختلف کشور در روزهای 16 تا 23 شهریور برگزار می شود.
محمد منصوری ادامه داد: تیم های حاضر در 2 گروه پنج تیمی با هم رقابت می کنند که در گروه اول تیم های خراسان رضوی، گیلان، بوشهر، مرکزی و قم و در گروه دوم تیم های کرمانشاه، خوزستان، کرمان، یزد و کردستان با یکدیگر رقابت می کنند.
وی خاطرنشان کرد: 2 تیم فینالیست جواز حضور در مسابقات فصل آینده رقابت های لیگ دسته اول باشگاه های کشور را کسب می کنند و در مقابل تیم های آخر 2 گروه نیز روانه مسابقات دسته سه می شوند.

** قایقران کرمانشاهی قهرمان مسابقات روئینگ آسیا شد
رئیس هیات قایقرانی استان کرمانشاه از کسب مقام قهرمانی رقابت های روئینگ آسیا توسط 'نازنین رحمانی' قایقران کرمانشاهی خبر داد و گفت: رحمانی و مریم امیدی صبح روز 16 شهریور در بخش روئینگ دونفره سبک وزن جفت پاروی بانوان مقام قهرمانی را از آن خود کردند.
محمد سهراب بیگ افزود: این اولین مدال طلای روئینگ دونفره بانوان ایران در مسابقات قهرمانی آسیا بود و ورزشکاران کشورهای چین و کره جنوبی نیز مقام های دوم و سوم را کسب کردند.
8066/7458 خبرنگار:مسعود اسماعیلی ** انتشاردهنده:علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.