به گزارش خبرنگار ایرنا اسدالله رازانی در ابتدا با حضور در شهرک صنعتی دالاهو روبان افتتاح یک کارخانه آسفالت را پاره کرد، این کارخانه ظرفیت تولید 120 تن آسفالت را در ساعت دارد و در مرحله اول برای 13 نفر ایجاد اشتغال کرده است.
رازانی در همان شهرک صنعتی بازدیدی نیز از شرکت تولید آب معدنی با برند 'امرتات' و 'سرتک' داشت؛ ویژگی بارز آب معدنی تولیدی بدون نیترات بودن آن عنوان شد ضمن اینکه اینکه این شرکت توانسته است در فاز اول برای 25 نفر ایجاد اشتغال کند.
استاندار کرمانشاه در ادامه طرح گازرسانی به 12 روستای شهرستان دالاهو را افتتاح کرد؛ این طرح باعث بهرمندی 450 خانوار روستایی از نعمت گاز شد.
کلنگ زنی پروژه آبیاری 167 هکتار از باغات شهر کرند دیگر برنامه رازانی در سفر به شهرستان دالاهو بود.
استاندار کرمانشاه در ادامه از شرکت دانش بنیان رفاه صنعت دالاهو بازدید کرد؛ این شرکت در زمینه طراحی و تولید دستگاه های مکانیزه کاشت و برداشت نخود بهاره و پاییزه فعالیت می کند.
رازانی همچنین از مرغداری 20 هزار قطعه ای پرورش مرغ گوشتی بازدیدی داشت و سپس مدرسه و سالن ورزشی روستای بان زرده دالاهو را افتتاح کرد؛ این مدرسه پنج کلاسه بوده و با کمک بنیاد برکت و نیز محل اعتبارات استانی احداث شده است.
شهرستان دالاهو با 36هزار تن جمعیت در حدود 100کیلومتری کرمانشاه واقع شده است.
استاندار در ادامه شهرستان دالاهو را ترک و وارد شهر سرپل ذهاب شد.
او در نماز جمعه این شهرستان شرکت کرد و ایجاد راه آهن ، طرح گرمسیری، منطقه آزاد تجاری قصر شیرین، عبور زوار از خسروی، ایجاد بازارچه مرزی تیله کوه و نیز احداث بزرگراه را همگی خدمت های بزرگ نظام جمهوری اسلامی برای پیشرفت و آبادانی منطقه عنوان کرد.
رازانی در ادامه از آبشار پیران بازدید داشت؛ این آبشار از بزرگترین آبشارهای ایران است که در 10 کیلومتری شمال شرق سرپل ذهاب در منطقه سر سبز و توریستی پیران قرار دارد.
استاندار کرمانشاه در پایان سفر کاری خود پروژه تقاطع غیر همسطح ابتدای کنار گذر سرپل ذهاب را افتتاح کرد.
به گفته رازانی با افتتاح 27 کیلومتر بزرگراه در هفته دولت، مشکلات جاده ای مسیر اسلام آباد غرب - کرند- سرپل ذهاب به طور کامل برطرف می شود؛ وی ابراز امیدواری کرد که در این مسیر دیگر شاهد تصادفات دلخراش نباشیم.
سرپل ذهاب با 90 هزار تن جعمیت در غرب کرمانشاه با عراق 48 کیلومتر نوار مرزی دارد.
3033/7457خبرنگار:جواد الماسی **انتشار دهنده:فرزاد نویدی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.