به گزارش ایرنا، بدر شکوهی روز پنجشنبه در دیدار اعضای شورای اداری شهرستان بستان آباد با امام جمعه بستان آباد، با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجائی و با هنر و شهداء انقلاب اسلامی، اظهار کرد: به برکت انقلاب اسلامی و خون شهیدان امروز شاهد افتتاح چنین پروژه هایی در شهرستان هستیم.
وی با بیان اینکه پروژه های افتتاحی هفته دولت، در حوزه راه و شهر سازی، بنیاد مسکن ،مخابرات، مدرسه سازی،کشاورزی و گاز رسانی است، افزود: در طول دولت تدبیر و امید 230 میلیارد ریال به دهیاری های شهرستان اعتبار پرداخت شده است.
امام جمعه بستان آباد نیز با بیان اینکه شهیدان رجایی و با هنر بهترین الگو برای دولتمردان کشور است، افزود: شهیدان رجایی و با هنر در شرایط بحرانی کشور به بهترین وجه ممکن ایفای وظیفه کردند.
حجت الاسلام سید رضا رضوی با اشاره به شرایط بحرانی دهه 60 ، خاطر نشان کرد: دشمنان برای براندازی نظام جمهوری اسلامی توطئه های زیادی طراحی کردند که اگر بر هر نظامی وارد می شد بطور قطع دچار شکست می شد.
رضوی رمز ماندگاری انقلاب اسلامی را ایمان به خدا ،وحدت و همدلی بین مردم و مسئولان و اسلامی بودن نظام عنوان کرد.
وی توجه به مسائل فرهنگی و دینی را در کنار طرح های عمرانی و خدماتی ضروری دانست و افزود: کلید اصلی نظام و پایداری آن توجه به مسائل دینی و فرهنگی است.
شهرستان بستان آباد با حدود 100 هزار نفر جمعیت در 60 کیلومتری شرق تبریز واقع شده است.
خبرنگار: علی کبیر**انتشار: عزیزی راد
7239/6132/518
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.