به گزارش ایرنا اسد قاسمی در سخنرانی قبل از خطبه های این هفته نماز جمعه ملکشاهی با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و هفته دولت افزود: آمار و عملکرد ها نشان از توجه خاص و ویژه دولت به مناطق محروم و کمتر توسعه یافته از جمله شهرستان ملکشاهی بوده است .
فرماندار ملکشاهی اظهار کرد: از سال گذشته تا کنون اعتبارات مناسبی در حوزه آبرسانی ، راه سازی ، گاز رسانی ، بهداشت و سلامت ، آموزش و توسعه کشاورزی اختصاص یافته که نوید بخش محرومیت زدایی از این شهرستان است.
وی با اشاره به مهمترین مطالبه و دغدغه مردم شهرستان ملکشاهی در سالیان گذشته افزود: در هفته دولت ضمن افتتاح اولین ایستگاه پمپاژ پروژه مهم آبرسانی از سد ایلام به شهر های ارکواز ، دلگشا ، مهرو روستاهای مسیر با اعتبار 45 میلیارد ریال ، عملیات اجرایی چند فاز دیگر از جمله برقرسانی با اعتبار 32 میلیارد ریال و ایستگاه شماره 2 با اعتبار 47 میلیارد ریال آغاز خواهد شد.
قاسمی با بیان اینکه با تخصیص به موقع اعتبارات و عملیات اجرایی پروژه آبرسانی از سد ایلام تا یک سال و نیم آینده به اتمام می رسد گفت :همه تلاش و پیگیری های لازم را در این راستا انجام خواهیم داد .
شهرستان 22 هزار نفری ملکشاهی در 35 کیلومتری جنوب ایلام قرار دارد ، در هفته دولت 17 طرح و پروژه در بخش های مختلف عمرانی ، خدماتی ، کشاورزی بهداشت و آموزش با اعتبار 210 میلیارد ریال در این شهرستان افتتاح و یا کلنگ زنی می گردد.
خبرنگار: روح اله احمدی** انتشار دهنده: شهریار حیدری فر
7179/6034
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.