به گزارش ایرنا، پایگاه خبری پلیس روز پنجشنبه به نقل از سردار 'حسین اشتری' در جمع کارکنان انتظامی و مرزبانی استان کرمانشاه افزود: با همتی که مردم عراق و سوریه کردند و خدمات مستشاری ایران و حضور مدافعان حرم داعشی ها امروز سرکوب شده اند، در همین راستا اگر مدافعان حرم نمی رفتند ما امروز در استان های مرزی کشور باید با گروه های تروریستی درگیر می شدیم.
وی با یادآوری اقدام های اخیر تروریست ها در تهران گفت: ماموران کلانتری حرم حضرت امام (ره) با هوشیاری بالا قبل از هرگونه عملیاتی، تروریست ها را به درک واصل کردند.
وی افزود: ما پس از پیروزی انقلاب در دوره های مختلف با تروریست ها درگیری داشتیم و آنها را سرکوب کرده ایم، اما با تمام این اوصاف بازهم باید آمادگی خود را افزایش دهیم.
این مقام ارشد ناجا عنوان کرد: کارنامه نیروی انتطامی در سال 95 کارنامه قابل قبولی بود و مقام معظم رهبری از ناجا و کارکنان آن ابراز رضایت کردند.
وی با بیان اینکه همکاری خوبی بین دستگاه قضائی و سایر نیروهای مسلح وجود دارد، گفت: باید همکاری خود را با بسیج، سپاه و ارتش افزایش دهیم تا با دستی واحد با دشمنان برخورد کنیم.
فرمانده نیروی انتظامی گفت: پس از بیداری اسلامی در منطقه، استکبار جهانی و در رأس آنها امریکا و اسرائیل به دنبال جلوگیری از سرایت بیداری اسلامی به سایر کشورها افتادند و حاکمانی نیز که در رأس امور بودند احساس کردند که پایه های حکومت شان در حال نابودی است، از این رو به دنبال ایران هراسی، شیعه هراسی و اسلام هراسی افتادند.
فرمانده ناجا با بیان اینکه دشمنان برای اینکه بتوانند نقشه های خود را عملی کنند خواهان آن شدند که با نام اسلام به جان مسلمانان بیفتند، افزود: گروهی را به نام داعش راه اندازی کردند که با نام اسلام و استفاده از آیات قرآن کریم مسلمانان را قتل و عام کردند.
سردار اشتری با بیان اینکه براساس اسناد و مدارک، آمریکایی ها از تروریست ها حمایت می کنند، گفت: زمانی که ائتلافی را تحت عنوان مقابله با داعش تشکیل دادند، باز هم به نفع داعش اقدام کردند و پایگاه های دولت سوریه را مورد هدف قرار دادند و به این گروه تروریستی تسلیحات دادند.
وی با اشاره به جنایت های گروه تروریستی داعش، عنوان کرد: این پروژه ناامن سازی با وجود شکست های اخیرشان در موصل ادامه خواهد داشت زیرا نفرات و افکارشان هنوز باقی مانده است.
سردار اشتری در ادامه بر اهمیت مقابله با قاچاق کالا تاکید کرد و گفت: استان های مرزی کشور درگیر پدیده قاچاق هستند از این رو باید در مبادی، حضوری کنترلی داشته باشیم و ورود و خروج بار را کنترل کنیم.
وی با بیان اینکه جلوگیری از سرقت همواره مورد تاکید مقام معظم رهبری است، افزود: باید در مرحله نخست از سرقت جلوگیری کنیم و سپس به دنبال دستگیری و استرداد اموال باشیم.
سردار اشتری در پایان با اشاره به اینکه ناجا آمادگی لازم برای برقراری امنیت در مرز خسروی را دارد، افزود: پیش بینی می شود که امسال حدود نیم میلیون نفر از این مرز راهی عراق شوند، از این رو باید توان و تلاش خود را افزایش دهیم.
7445/8066 خبرنگار:سامان رحمتیان ** انتشاردهنده:علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.