به گزارش ایرنا، مردم مؤمن و خداجوی استان اصفهان در جای‌جای این دیار پس از یک ماه روزه داری و عبادت در صفوف نماز عید فطر حضور یافتند و وحدت و همببستگی مسلمانان را به نمایش گذاشتند.
ائمه جمعه استان اصفهان در خطبه های نماز عید فطر در قالب محورهایی شامل وحدت و انسجام مسلمانان، بیان اوضاع منطقه و رشادت های سپاه در حملات موشکی اخیر به مواضع داعش به سخنرانی پرداختند.
در مراسم نماز عید فطر در شهر اصفهان که به امامت امام جمعه و نماینده ولی فقیه در استان در مصلای این شهر برگزار شد، آیت الله سید یوسف طباطبایی نژاد، آداب اعیاد اسلامی را بیشتر از آنکه عقلانی باشد، عبدی عنوان کرد و گفت: روزه داران باید در تمام طول زندگی همچون همین یک ماه رمضان، خود را از گناهان ممنوعه دور کنند.
* نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان گفت: دشمنان اسلام در کمین ما بوده و هر لحظه نقشه می کشند که کشورهای اسلامی را تجزیه کرده و به سرزمین های اشغالی فلسطین توسط اسرائیلی ها، الحاق کنند.
به گزارش ایرنا، آیت الله عبدالنبی نمازی روز دوشنبه در خطبه های نماز عید فطر در مصلی کاشان افزود: دشمن در دریا یا صحرا باشند در تیررس حافظان میهن است و این در حالیست که تنها راه برون رفت از دام‌ صهیونیست ها، اتحاد میان ملت های مسلمان است.

* حجت الاسلام والمسلمین سید علی سجادی، امام جمعه نایین گفت: مسلمانان جهان پس از یک ماه روزه داری و بندگی در صفوفی به هم فشرده و همدل و همراه به نماز ایستاده و وحدت اسلامی را به نمایش می گذارند.
*حجت الاسلام سید احمد مهدی نژاد، امام جمعه خوروبیابانک نیز در مراسم نماز عید فطر این شهر، عید سعید فطر را به عنوان عیدی اجتماعی عنوان کرد و آن را از مهم‌ترین جشن‌ها و اعیاد مسلمانان برشمرد.
*حجت الاسلام حسین رجایی پور، امام جمعه سمیرم نیز در مراسم نماز عید فطر این شهر گفت: مردم ایران اسلامی منتظر پاسخ قاطعانه مسئولان در برابر تحریم های طرف آمریکایی در دوره پسابرجام هستند.
* حجت الاسلام حسین رشیدیان، امام جمعه شهرستان تیران و کرون نیز با اشاره به حمله موشکی ایران به قلب داعش گفت: گروه های تروریستی و دولت های ظالم پیام قدرت ایران را در حمله موشکی گرفتند.
حجت الاسلام اسماعیل سیاوشی ، امام جمعه داران نیز نماز عید فطر را نماز وحدت، همبستگی و قدرت مسلمانان دانست از آن به عنوان نشان از اجتماع بزرگ مسلمانان یاد کرد.
* حجت الاسلام عباس رحیمی، امام‌جمعه خمینی‌شهر نیز در آیین نماز عید فطر این شهر با اشاره به توطئه‌های سیاه سیاسی که در ماه گذشته در منطقه کلید خورده است گفت: ملت و دولت باید با هوشیاری کامل بیش از گذشته مراقبت تحولات و توطئه دشمنان علیه نظام ما باشند.
*حجت الاسلام ابوالفضل سلیمانی، امام جمعه چادگان نیز در آیین نماز عید فطر این شهر، حمله موشکی فرزندان هوشیار سپاه به مواضع داعش در سوریه را سیلی محکمی به گوش دشمن دانست.
گ/6994
خبرنگار:آرزو فلاح *** انتشار: سلطانمرادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.