به گزارش ایرنا؛ پایگاه خبری پلیس روز شنبه به نقل از سردار منوچهر امان اللهی در بازدید از کلانتری های سطح شهر کرمانشاه، اعلام کرد: فرماندهان باید بر صیانت از کارکنان، آموزش مستمر و تمرکز بر افزایش کشفیات و برنامه ریزی برای تثبیت روند کاهشی سرقت اهتمام ورزند.
وی با اشاره به امنیت مطلوبی که در استان کرمانشاه برقرار است، گفت: پلیس باید با بکارگیری ظرفیت های موجود و با اقتدار تمام فضا را برای هنجارشکنان و مخلان نظم و امنیت عمومی ناامن کند.
سردار امان اللهی با بیان اینکه برقراری نظم و امنیت در کلانشهر کرمانشاه از اهمیت ویژه ای برخوردار است، خطاب به فرماندهان انتظامی این شهرستان گفت: حضور مقتدرانه پلیس در سطح شهر باید برای مردم احساس امنیت ایجاد کند.
این مقام ارشد انتظامی استان در بخش دیگری از صحبت های خود با اشاره به اهمیت تکریم ارباب رجوع در ناجا گفت: پلیس با توجه به خدماتی که به مردم ارائه می دهد، پیشانی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران محسوب می شود، از این رو باید همواره در کمال احترام و در چارچوب قانون و رعایت حقوق شهروندی با مردم برخورد کنند.
کلانشهر کرمانشاه مرکز استان بیش از یک میلیون تن جمعیت دارد.

**توقیف بیش از یک و نیم تن شکلات قاچاق در جوانرود
فرمانده انتظامی شهرستان جوانرود گفت: با اقدام های اطلاعاتی یک محموله شکلات قاچاق به ارزش 400 میلیون ریال در بازارچه مرزی این شهرستان توقیف شد.
سرهنگ داریوش محمدی در تشریح این خبر بیان کرد: مأموران پلیس آگاهی در راستای تشدید مبارزه با قاچاق کالا و ارز، حین گشت‌زنی در بازارچه مرزی به یک دستگاه کامیون باری مشکوک شده و بلافاصله در هماهنگی با مقام قضائی خودرو را متوقف و به مقر انتظامی منتقل کردند.
وی افزود: کامیون پس از انتقال به مقر انتظامی مورد بازرسی قرار گرفت که تعداد 235 کارتن به میزان یک هزار و 717 کیلوگرم شکلات خارجی و فاقد هرگونه مدارک مثبته گمرکی و یا مجوز قانونی کشف شد.
این مقام انتظامی گفت: در این رابطه یک نفر متهم نیز که پیش از این سابقه کیفری نداشته، دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

**کشف محموله تریاک از 2 قاچاقچی زن در کرمانشاه
فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه از کشف یک کیلو و 700 گرم مواد مخدر از نوع تریاک از 2 زن قاچاقچی مواد مخدر خبر داد.
سرهنگ رضا شیرزادی گفت: ماموران کلانتری 23 تعاون در پی اخبار واصله از فعالیت 2 زن برای حمل و نقل عمده تریاک از استان همدان به کرمانشاه، رسیدگی به موضوع را به صورت ویژه در دستور کار قرار دادند.
وی افزود: ماموران این کلانتری پس از چندین روز کار اطلاعاتی شبانه روزی از برنامه این باند قاچاق مواد مخدر برای ورود یک محموله به شهر کرمانشاه باخبر شدند و توانستند، آنها را در محل قرارشان در حوالی میدان امام حسین دستگیر کنند.
فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه عنوان کرد: پس از بازرسی دقیق از داخل وسایل 2 زن بازداشت شده، حدود یک کیلو و 700 گرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف شد.
سرهنگ شیرزادی گفت: متهمان به منظور سیر مراحل قانونی در اختیار دستگاه قضائی قرار گرفته اند.
به گفته فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه اقدام های اطلاعاتی به منظور شناسایی دیگر اعضای احتمالی این باند تهیه و توزیع مواد مخدر ادامه دارد.

**18 فقره سرقت سیم برق کشف شد
رئیس پلیس آگاهی استان کرمانشاه از کشف 18 فقره سرقت سیم برق و دستگیری یک نفر سارق در این خصوص خبر داد.
سرهنگ محمدرضا امیری گفت: در پی وصول اخبار و اطلاعاتی مبنی بر اینکه فردی سابقه دار و حرفه ای در ساعات خلوت و پایانی شب اقدام به سرقت سیم برق در سطح شهر کرمانشاه و حومه می کند، که پس از بررسی و صحت و سقم خبر، موضوع در دستور کار ماموران پایگاه غرب پلیس آگاهی استان قرار گرفت.
وی ادامه داد: با تحقیقات گسترده سارق در یکی از محله های شهر کرمانشاه شناسایی و با رصد مسیر تردد وی و نیز با هماهنگی مقام قضائی در یکی از محلات غربی کرمانشاه دستگیر شد.
رئیس پلیس آگاهی استان افزود: متهم در بازجویی های پلیس منکر هرگونه انجام سرقت شد، اما در نهایت به 18 فقره سرقت سیم برق در سطح شهر کرمانشاه اعتراف کرد.
سرهنگ امیری افزود: با دعوت از نماینده حقوقی شرکت برق و با راهنمایی متهم محل های سرقت بازسازی و به تائید نماینده شرکت مذکور رسید.
وی در خاتمه گفت: پرونده پس از اتمام تحقیقات، متهم به دادسرا منتقل و با صدور قرار صادره از آن طریق روانه زندان مرکزی کرمانشاه شد.

**کشف کارگاه غیرمجاز تولید دستمال کاغذی در کرمانشاه
فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه از شناسایی و پلمب کارگاه غیرمجاز تولید دستمال کاغذی خبر داد و گفت: سه زن و یک مرد در این زمینه دستگیر و چهار تن دستمال کاغذی نیز کشف شده است.
سرهنگ رضا شیرزادی عنوان کرد: ماموران کلانتری 23 تعاون در پی دریافت اطلاعات مردمی مبنی بر فعالیت غیرمجاز افرادی در یک منزل مسکونی در زمینه تولید دستمال کاغذی، رسیدگی به موضوع را در دستور کار قرار دادند.
وی افزود: ماموران این کلانتری پس از هماهنگی با دستگاه قضائی به همراه اکیپی از معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی به محل مراجعه و سه زن و یک مرد را حین تولید دستمال کاغذی دستگیر کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه با بیان اینکه متهمان به منظور سیر مراحل قانونی به دستگاه قضائی معرفی شده اند، گفت: از داخل منزل مذکور حدود چهار تن دستمال کاغذی غیر بهداشتی با انواع مارک های داخلی و خارجی و یک دستگاه تولید دستمال کاغذی کشف شده است.
سرهنگ شیرزادی اظهار کرد: اموال مکشوفه با هماهنگی دستگاه قضائی در اختیار معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی قرار گرفت، همچنین گستره توزیع دستمال کاغذی های تولید شده، اقصی نقاط کشور بوده است.

**توقیف محموله کالای قاچاق در هرسین
فرمانده انتظامی شهرستان هرسین از کشف محموله کالای قاچاق به ارزش 200 میلیون ریال در این شهرستان خبر داد و گفت: در پی کسب اطلاعاتی مبنی بر تردد یک دستگاه خودروی حامل قاچاق در مسیر کرمانشاه - بیستون، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی شهرستان هرسین قرار گرفت.
سرهنگ همتعلی شکری اظهار کرد: ماموران یگان امداد شهرستان با انجام اقدام های اطلاعاتی به یک دستگاه وانت نیسان در محور موردنظر مشکوک شده و خودرو را در ورودی شهر هرسین متوقف کردند.
این مقام انتظامی ادامه داد: در بازرسی از خودروی توقیفی، پنج دستگاه کولر گازی و سه دستگاه تلویزیون کشف شد.
فرمانده انتظامی شهرستان هرسین گفت: ماموران پاسگاه بخش بیستون نیز در این راستا یک دستگاه خودروی پژو 405 را توقیف و تعداد دو دستگاه کولرگازی قاچاق را کشف کردند که ارزش کالاهای کشف شده در مجموع بالغ بر 200 میلیون ریال است، همچنین در این زمینه 2 نفر دستگیر و با تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی شده اند.
3033/8066خبرنگار:فرزاد نویدی **انتشار دهنده:علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.