به گزارش ایرنا' حجت الاسلام سید مهدی تاج زاد در جمع نمازگزاران و راهپیمایان روز جهانی قدس در رودان خاطر نشان کرد: همگان بدانند مبارزه با رژیم منحوس صهیونیستی تا نابودی اسرائیل غاصب و جنایتکار با قوت و جدیت ادامه دارد و هیچ اتفاق، رویداد و مذاکره ای نمی تواند شعار مرگ بر اسرائیل را از دستور کار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران حذف کند.
وی با تاکید بر اینکه شعار مرگ بر اسرائیل هرگز کمرنگ نخواهد شد، مبارزه جهانی با استکبار، ظلم ستیزی، ائتلاف جهانی علیه اسرائیل و دفاع و حمایت از مردم مظلوم و بی دفاع فلسطین را پیام راهپیمایی روز جهانی قدس برشمرد.
تاج زاد حضور ملت آگاه، بیدار، مسلمان و روزه دار در این روز را مایه استحکام پایه های مقاومت مردم فلسطین و تزلزل بیش از پیش پایه های پوشالی رژیم اشغالگر قدس دانست.
وی اعلام حمایت، همدردی و همبستگی جهانیان با مردم مظلوم فلسطین و مقاومت را موجب تقویت عزم، اراده و روحیه ظلم ستیزی این ملت ستمدیده در رویارویی با استکبار، استبداد و رژیم جعلی صهیونیستی برشمرد.
تاج زاد خاطر نشان کرد: در سایه الطاف خفیه الهی، نتیجه و سرانجام این پایمردی و ایستادگی چیزی جز شکست و نابودی خصم خدا نبوده و نیست و مقاومت، روز اسرائیل و متحدانش را به شب تیره و تار بدل خواهد کرد و بزودی بساط اسرائیل را برچیده و آن را به زباله دان تاریخ خواهد انداخت.
امام جمعه رودان حضور پرشور و گسترده مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس را بیانگر حمایت قاطعانه ملت از ولایت و رهبری و پاسخ محکمی به تروریست ها دانست و افزود: این وحدت و همدلی پاسخ محکم و قاطع ملت در حمایت از رهبری و پاسخی به مدعیان دروغین مدافع حقوق بشر است که امروز در زمین اسرائیل بازی می کنند.
تاج زاد در بخش دیگری از سخنان خود با گرامیداشت هفته قوه قضائیه، نقش، جایگاه و اهمیت قوه قضائیه در کارآمدی و اقتدار نظام را بسیار مهم عنوان کرد.
وی قانون گرایی، رعایت عدالت، ایجاد امنیت و احساس امنیت و برقراری نظم و آرامش در جامعه را از مهمترین مطالبات مردم از قوه قضائیه برشمرد و افزود: کارکنان دستگاه قضا با سرلوحه قرار دادن مشی و رفتار حضرت علی (ع) در راستای برقراری عدل، عدالت و تامین نظم، امنیت و آرامش در جامعه تلاش کنند و در برخورد با مخلان نظم و امنیت کشور ذره ای مماشات نداشته باشند.
نبود مصلی در رودان یکی از کمبودهایی است که همواره، بویژه در اعیاد و مناسبت های ملی و مذهبی و اقامه فریضه سیاسی- عبادی جمعه، محسوس تر و ملموس تر می شود.
بعلت نبود مصلی، طی سال های اخیر نماز جمعه رودان در مسجد جامع این شهر اقامه می شد و از آنجائیکه مسجد جامع نیاز به تعمیر و تجهیز داشت، مکان اقامه نماز جمعه از چند ماه پیش به مسجد حضرت اباالفضل (ع) انتقال یافت.
به گزارش ایرنا' نبود مصلی، نبود فضای کافی در مسجد حضرت اباالفضل (ع) و ازدحام جمعیت در روز جهانی قدس موجب شد شمار قابل توجهی از بانوان روزه دار در گرمای هوا و در زیر تابش مستقیم نور آفتاب نماز جمعه را اقامه کنند.
راهپیمایی باشکوه روز جهانی قدس در رودان در استقبال پرشور امت حزب الله و روزه دار، ساعت 12 روز جمعه دوم تیرماه 96 از مقابل شهرداری تا مسجد حضرت اباالفضل (ع)، میعادگاه نماز جمعه در این شهر برگزار شد.
7196 /6048
خبرنگار: طیبه رحیمی ** خلیل تنیده
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.