فرماندار لنگرود از آمادگی کامل این شهرستان برای خلق حماسه ای دیگر در ۲۹ اردیبهشت خبر داد و گفت: امنیت، رقابت، سلامت و مشارکت اصول چهارگانه مهم و ضروری در انتخابات است.

به گزارش ایلنا از لنگرود، فرماندار لنگرود از آمادگی کامل این شهرستان برای خلق حماسه ای دیگر در ۲۹ اردیبهشت خبرداد و گفت: امنیت، رقابت، سلامت و مشارکت اصول چهارگانه مهم و ضروری در انتخابات است.
  سید رضا جوادپور فرماندار لنگرود در همایش توجیهی نامزدهای انتخاباتی شوراهای اسلامی شهرهای تابعه لنگرود گفت: در جمهوری اسلامی ایران همه  باید برای افزایش اعتماد عمومی به نظام و تقویت امید به آینده تلاش کنیم.
  وی انتخابات را مظهر امنیت، اقتدار و انسجام ملی دانست و اظهار کرد: مشارکت حداکثری در انتخابات خواسته رهبری است و هدف دشمنان اسلام در انتخابات جمهوری اسلامی ایران پیاده کردن نقشه های خود و ایجاد تفرقه در جامعه است.
جوادپور با تاکید به اصول چهارگانه مهم در انتخابات، افزود: امنیت، رقابت، سلامت و مشارکت در انتخابات چهار اصل مهم و ضروری است.
فرماندار لنگرود با بیان اینکه کاندیداهای شوراهای اسلامی رفتار انتخاباتی را رعایت و دانش و اطلاعات خود در مورد قانون انتخابات را افزایش دهند، تصریح کرد: تیم های بازرسی برای شعبات، گشت های محسوس و نامحسوس اطلاعاتی و انتظامی، برنامه ریزی کمیته امنیت در مورد اشخاص و شعبات حساس از جمله اقداماتی است که در راستای برگزاری انتخاباتی سالم و با امنیت کامل انجام می شود.
وی با بیان اینکه انتخابات این دوره فقط در شهر لنگرود به صورت الکترونیکی برگزار می شود، اذعان کرد: هیچ حساسیتی نسبت به کاندیدای خاصی وجود ندارد و رعایت اصول چهارگانه امنیت، رقابت، سلامت و مشارکت مهم  و شهرستان لنگرود برای برگزاری انتخابات در  ۲۹ اردیبهشت آمادگی کامل دارد.
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.