به گزارش خبرگزاری خبر انلاین از اردبیل؛ جواد زنجانی در همایش دست‌اندرکاران انتخابات که در سالن فدک اردبیل برگزار شد اظهار کرد: قانون خط قرمز ما است و اجرای دقیق آن و رعایت حقوق کاندیداها و شهروندان مهمترین اولویت مجریان برگزاری انتخابات خواهد بود.

وی گفت: در راستای برگزاری هرچه صحیح‌تر و قانون‌مندتر انتخابات، دوره‌های آموزشی توجیهی برای همه رده‌های برگزاری آغاز شده است و امیدواریم با انجام صحیح وظایف خود در روزهای منتهی به انتخابات از حقوق مردم صیانت کنند.

زنجانی افزود: این کلاس‌های آموزشی باید با دقت بیشتر و منسجم تر انجام شود تا در روزهای آینده بتوانیم از افراد آموزش دیده در این حوزه برای انجام وظیفه سنگین حراست از آراء مردم بهتر استفاده کنیم.

فرماندار اردبیل با اشاره به اینکه تخلفات تبلیغاتی در روزهای باقی‌مانده بیشتر رصد خواهد شد تصریح کرد: کاندیداها باید با رعایت قوانین انتخابات در روزهای تبلیغات الگویی مناسب برای جامعه باشند تا مردم بتوانند در انتخاب‌های خود بهتر تصمیم بگیرند.

وی بیان کرد: قانون تبلیغات و انتخابات کاملا شفاف است و عدم رعایت قانون باعث به وجود آمدن مشکلات عمده برای فرد متخلف می‌شود که امیدواریم در روزهای پایانی نیز آرامش فعلی در فضای تبلیغات پرشور کاندیداها حاکم باشد.

 

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 647144
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.