فضل الله رنجبر روز سه شنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: روز قدس روز حمایت از مردم مسلمان فلسطین و اعلام برائت و بیزاری از رژیم غاصب صهیونیستی است که سال هاست سرزمین مردم بی دفاع فلسطین را اشغال کرده اند.
وی ادامه داد: حضرت امام راحل (ره) با درایت و آینده نگری خود آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را به عنوان روز قدس و همبستگی با مردم فلسطین نامگذاری کردند تا توجه جامعه جهانی بیش از پیش به مردم مظلوم و مسلمان این سرزمین اشغالی جلب شود.
رنجبر یادآوری کرد: امروز در حالی مراسم روز جهانی قدس در بسیاری از کشورها برگزار می شود که تلاش های استکبار و در راس آن ها آمریکا و خود رژیم صهیونیستی برای جلوگیری از برگزاری این مراسم بی فایده بوده است.
فرماندار کرمانشاه گفت: به برکت همین روز قدس بود که مردم دنیا چهره پلید استکبار و بخصوص رژیم صهیونیستی را شناختند و متوجه شدند که برخلاف آنچه که رسانه های کشورهای استکباری می گویند چه ظلمی به مردم بی دفاع فلسطین روا داشته می شود.
وی ادامه داد: با آگاهی مردم دنیا هرساله شاهد حضور تعداد بیشتری از مردم در کشورهای مختلف جهان در مراسم روز جهانی قدس هستیم و این می تواند نویدی برای آزادی قدس و فلسطین در آینده ای نزدیک باشد.
رنجبر گفت: مراسم روز جهانی قدس در کشورمان نیز هر ساله با شکوهی مضاعف تر از سال قبل برگزار و فریادهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل به آسمان بلند می شود.
وی در پایان از آمادگی کرمانشاه برای برگزاری مراسم روز جهانی قدس در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان خبر داد و گفت: مراسم امسال از ساعت 11 ظهر و از مسیر مسجد معتضدی واقع در میدان انقلاب (شهرداری سابق) تا مسجد جامع کرمانشاه برگزار خواهد شد.
گزارش رویدادهای خبری به همراه گزارش تصویری آن ها و اخبار متنوع دیگر، هر روز بر روی سایت ایرنا استان کرمانشاه ttp://www.irna.ir/kermanshah و کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام به آدرس irnakermanshah@ منتشر خواهد شد.
8066/7458 خبرنگار:مسعود اسماعیلی ** انتشاردهنده:علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.