به گزارش خبرنگار ایرنا، رضا رحیمی روز پنجشنبه در دیدار مدیران بانک های استان با استاندار که در سرسرای تدبیر استانداری برگزار شد، اظهار کرد: جذب این مقدار اعتبار می تواند رونق خوبی به واحدهای تولیدی و در نتیجه اقتصاد استان بدهد.
وی یادآوری کرد: برای جذب کمک های فنی و اعتباری هشت بانک عامل در استان مشخص شده اند که برای جذب این مبلغ باید تلاش کنند.
رحیمی ادامه داد: بانک های ملی، توسعه صادرات، توسعه تعاون، سپه، رفاه کارگران، صنعت و معدن، پست بانک و سینا بانک هایی هستند که سهم هر کدام آن ها در جذب کمک های فنی و اعتباری اختصاص یافته برای استان نیز مشخص شده است.
معاون استاندار کرمانشاه افزود: بانک صنعت و معدن با 30 میلیارد ریال و بانک ملی نیز با 15 میلیارد ریال بیشترین تعهد برعهده آن ها گذاشته شده است.
وی خاطرنشان کرد: بانک های توسعه تعاون، سپه، رفاه کارگران، سینا و پست بانک نیز هر کدام 10 میلیارد ریال و بانک توسعه تعاون نیز پنج میلیارد ریال تعهد جذب کمک های فنی و اعتباری بر عهده آن ها گذاشته شده است.
رحیمی در پایان و با بیان اینکه تامین اعتبار مورد نیاز از سوی بانک ها مشکل عمده ای است که مدیران این بانک ها عنوان کرده اند، از آن ها خواست تا با رایزنی و گفتگو با مدیرعامل بانک مربوطه خود در مرکز زمینه جذب مبالغ یاد شده را فراهم کنند.
گزارش رویدادهای خبری به همراه گزارش تصویری آن ها و اخبار متنوع دیگر، هر روز بر روی سایت ایرنا استان کرمانشاه ttp://www.irna.ir/kermanshah و کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام به آدرس irnakermanshah@ منتشر خواهد شد.
8066/7458 خبرنگار:مسعود اسماعیلی ** انتشاردهنده:علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.