مشاور اقتصادی استاندار اردبیل گفت: لازم است در سال اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال بسته اشتغال در استان استان اردبیل تدوین شود
.

به گزارش خبرنگار ایسنا منطقه اردبیل، ارژنگ عزیزی در جلسه ستاد راهبردی و مدیریت اقتصاد مقاومتی اردبیل با تاکید بر تدوین بسته اشتغال در استان اضافه کرد، انتظار می رود با تدوین  این بسته مسئولیت و وظایف ادارات برای ایجاد اشتغال مشخص شود.
 
به گفته وی موضوعات متعددی برای ایجاد اشتغال مطرح شده که لازم است ستاد راهبردی اقتصاد مقاومتی پیشنهادات خود را در خصوص زمینه‌های اشتغال‌زایی طرح کرده و با تدوین بسته اشتغال مسئولیت هر دستگاه اجرایی مشخص شود.

مشاور اقتصادی استاندار اردبیل  با اشاره به بسته پنج‌گانه رونق تولید افزود: با وجود تعیین زمان، تاکنون صرفاً وزارت صنعت و معدن برای دو ماده دستورالعمل ارائه کرده است. بطوریکه لازم است برش استانی برای این بسته تعریف شده و دستورالعمل بخش‌های کشاورزی و گردشگری را نیز در آن لحاظ شود.
 
عزیزی تاکید کرد: با تعریف برنامه مشخص می‌توان به سادگی وظایف هر دستگاه اجرایی را مشخص و سپس عملکرد دستگاه را پایش کرد. Normal 0 false false false EN-US X-NONE AR-SA /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0in 5.4pt 0in 5.4pt; mso-para-margin:0in; mso-para-margin-bottom:.0001pt; mso-pagination:widow-orphan; font-size:10.0pt; font-family:"Calibri",sans-serif;}
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.