به گزارش ایرنا، این دانش آموز برای ساخت این دستگاه از کارتن تخم مرغ، دیمر، لامپ، دماسنج و ظرف آب استفاده کرد و پس از ظرف 21 روز موفق شد تخم مرغ ها را به جوجه تبدیل کند.
مدیر آموزش و پرورش پاوه برای تجلیل از این دانش آموز به دیدار او رفت و در سخنانی گفت: توجه به ایده های خلاقانه دانش آموزی و حمایت از طرح های پژوهشی فرهنگیان به عنوان یک اولویت در برنامه های آموزش و پرورش پاوه است و بستر لازم برای انجام فعالیت های پژوهشی با حمایت کامل اداری فراهم است.
مختار برزگرفرد افزود: سطح امکانات نمی تواند در اراده یک نخبه محدودیت ایجاد کنند بلکه وی می تواند با علم و دانش خود امکانات را به سمت خود بکشاند و در چنین شرایطی تنها عاملی که می تواند کمبودهای ناشی از محدودیت منابع و امکانات را جبران کند، علم و دانش است.
او توصیه کرد سایر دانش آموزان نیز به جنبه هایی که این دانش آموز را ممتاز و نخبه نموده توجه کنند و با الگو گرفتن از وی همین مسیر را دنبال نمایند و از خود بپرسند که چه چیز باعث نخبگی و ممتاز بودن محمد نوری شده و در همین راه حرکت کنند و این آرزوی ماست که همه دانش آموزان، خلاق و ممتاز و مبتکر باشند.
مدیر آموزش و پرورش پاوه در معیت جمعی از کارشناسان با اهدای جوایزی از این دانش آموز خلاق و مبتکر تجلیل کرد.
گفتنی است محمد نوری از شاگردان ممتاز و نمونه اخلاق آموزشگاه بوده که علاوه بر موفقیت های درسی و علمی نوازنده ی سه تار هم می باشد.
شهرستان پاوه با بیش از 61 هزار نفر جمعیت در 130 کیلومتری شمال غربی کرمانشاه قرار دارد و روستای گلال نیز در حدود 20 کیلومتری شهر پاوه واقع شده است.
3033/8066 خبرنگار:فرزاد نویدی ** انتشار دهنده:علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.