علی اکبر اکبری روز جمعه در گفتگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: از همان دقایق آغازین رای گیری مردم ثلاث باباجانی در شعب اخذ رای حاضر شدند و آراء خود را به صندوق انداختند.
وی ادامه داد: در بازدیدهایی هم که از شعب اخذ رای داشتم صف های طولانی مقابل اکثر آن ها تشکیل و مردم ولایت مدار این شهرستان با شور و حرارت خاصی در حال رای دادن بودند.
اکبری یادآوری کرد: پیش بینی می شود حدود 75 درصد از واجدین شرایط رای دادن در شهرستان ثلاث باباجانی پای صندوق های اخذ رای حاضر شوند.
فرماندار ثلاث باباجانی گفت: انتخابات ریاست جمهوری در تمام نقاط شهرستان ثلاث باباجانی و انتخابات شوراهای اسلامی نیز در دو شهر ازگله و تازه آباد و 68 روستای واجد شرایط در حال برگزاری است.
وی خاطرنشان کرد: از مجموع 68 روستای شهرستان ثلاث باباجانی که انتخابات شوراهای اسلامی در آن ها برگزار می شود 10 روستا متعلق به بخش ازگله و 58 روستا نیز متعلق به بخش مرکزی هستند.
اکبری همچنین از وجود 62 شعبه اخذ رای با 172 صندوق برای جمع آوری آراء مردم شهرستان ثلاث باباجانی خبر داد.
پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا همزمان با دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری از صبح امروز جمعه 29 اردیبهشت به صورت همزمان در سراسر کشور آغاز شده و تا ساعت 18 ادامه خواهد داشت.
گزارش رویدادهای خبری به همراه گزارش تصویری آن ها و اخبار متنوع دیگر، هر روز بر روی سایت ایرنا استان کرمانشاه http://www.irna.ir/kermanshah و کانال تلگرام به آدرس irnakermanshah@ منتشر خواهد شد.
8066/7458 خبرنگار:مسعود اسماعیلی ** انتشاردهنده:علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.