سیاوش طاهرخانی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: تا ساعت 19 امروز 38 هزار نفر در بخش مرکزی تاکستان، 13هزار و 500 نفر در اسفرورین، 10 هزار نفر در خرمدشت و 10 هزار نفر در ضیاءآباد با حضور در پای صندوق های رای به نامزدهای مورد نظر خود در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا رای دادند.
وی اضافه کرد: در این دوره از انتخابات 160 هزار تعرفه رای بین شعبه ها در این شهرستان توزیع شده و به میزان کافی نیز تعرفه وجود دارد تا در صورت اعلام نیاز شعبه ها برای آنها ارسال شود.
طاهرخانی ادامه داد: در انتخابات ریاست جمهوی و شوراهای اسلامی شهر و روستا در تاکستان چهار هزار نفر به عنوان عوامل اجرایی با ما همکاری دارند.
وی،استقبال مردم از انتخابات امروز را مثال زدنی توصیف کرد و گفت: خوشبختانه تاکنون تخلف خاصی که بر فرایند انتخابات تاثیر بگذارد در این شهرستان مشاهده نشده و فرایند انتخابات با سلامت و نظم خاصی در جریان است.
105 شعبه شهری و 74 شعبه روستایی در تاکستان برای رای گیری از مردم در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا مستقر شده اند.
128هزار نفر در تاکستان واجد شرایط رای دادن در این دوره از انتخابات هستند.
7388*3013
خبرنگار: پریسا نوروزی**انتشار دهنده: رضا اولادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.