به گزارش خبرنگار ایرنا، فعالیت های تبلیغاتی نامزدهای شوراهای اسلامی شهر و روستا در کنار ستادهای تبلیغاتی کاندیداهای ریاست جمهوری رونق گرفت و نصب پوستر و بنرهای تبلیغاتی نامزدها، چهره شهر قصرشیرین را کاملا تبلیغاتی و انتخاباتی کرده است.
در این راستا شهرداری بیش از 20 نقطه را برای تبلیغات نامزدهای شوراهای اسلامی شهر و چسپاندن پوسترها و عکس های تبلیغاتی تعیین و جانمایی کرده است و فعالیت نامزدها و هوادارانشان برای چسپاندن عکس های نامزد مورد حمایت خود، چهره شهر را متحول کرده است.
راه انداختن کانال های تبلیغاتی تلگرام، تبلیغات در اینستاگرام و فضای مجازی، همچنین توزیع کارت و تهیه دفترک از برنامه های نامزدها از شیوه های تبلیغاتی است که از روزهای قبل از شروع تبلیغات رسمی نیز آغاز شده بود.
همچنین نوشتن نام نامزدها و چسباندن عکس نامزدها بر روی خودروها و تردد آن ها در سطح شهر شیوه دیگر تبلیغی است که برخی نامزدها در پیش گرفته اند.
ستادهای تبلیغاتی نامزدهای شوراهای اسلام شهر و روستا نیز فعالیت رسمی خود را آغاز کرده اند و نامزدها با حضور در ستادها با تجمع هوادارانشان سعی در کسب و جلب آرای بیشتر دارند.
پخش سرودهایی از بلندگوی ستادها و پذیرایی با شیرینی، شربت و کارت ویزیت از سوی هواداران نامزدهای شوراهای اسلامی شهر از دیگر فعالیت های تبلیغاتی است که اینگونه عابرانی که از خیابان ها عبور می کنند را به سوی ستادها جذب می کند.

*** احراز طلاحیت 43 داوطلب وردو به شورای شهر قصرشیرین
فرماندار قصرشیرین گفت: از مجموع 43 داوطلب ثبت نام شده برای رقابت در انتخابات شوراهای اسلامی شهر، پس از اعلام نهایی هیات نظارت استان کرمانشاه همه افراد تایید صلاحیت شده و از این تعداد سه تن نیز تاکنون انصراف خود را اعلام کرده اند.
فرامرز اکبری روز پنجشنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا افزود: از مجموع افرادی که صلاحیتشان برای نامزدی شوراهای اسلامی شهر احراز شده 37 تن مرد و سه تن خانم و از مجموع سه انصرافی نیز 2 تن مرد و یک تن زن هستند.
وی اظهارداشت: در جلسه توجیهی با نامزدها، رعایت مر قانون سفارش شد و از آنان خواسته شد تبلیغات خود را در چارچوب قانون انجام دهند ضمن این که موارد مجاز و غیرمجاز تبلیغاتی نیز به نامزدها اعلام شده است.
وی گفت: نصب پوستر برروی پست های برق و تلفن، تیر برق، تابلوها و علایم راهنمایی و رانندگی تخلف است و برابر قانون رسیدگی به جرایم انتخاباتی ، با متخلفان برخورد می شود.
وی اضافه کرد: یک شعبه ویژه رسیدگی به جرایم انتخاباتی در دادگستری قصرشیرین نیز به صورت شبانه روزی تخلف های گزارش شده را رسیدگی می کند.
وی همچنین گفت: نصب بنر در اماکن دولتی و تبلیغات در بازارچه های مرزی پرویزخان و خسروی که از اماکن دولتی محسوب می شوند، ممنوع است.
وی ادامه داد: نصب هرگونه پوستر انتخاباتی و یا تبلیغاتی بر روی دیوارهای سطح شهر قصرشیرین ممنوع است و طرفداران نامزدها می توانند عکس نامزد مورد نظر خود را در مکانی که از سوی شهرای جانمایی شده، بچسبانند.
شهرستان قصرشیرین 37 شعبه ثابت و سیار اخذ رای با 37 کاربر رایانه دارد که کار جمع آوری آرای مردم را در روز برگزاری انتخابات انجام می دهند.
29 اردیبهشت 96، انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا به صورت همزمان در سراسر کشور برگزار می شود.
قصرشیرین در غرب کرمانشاه با بیش از 27 هزار تن جمعیت و 186 کیلومتر مرز با عراق، دارای 2 مرز رسمی و فعال خسروی و پرویزخان است که اولی هم مرز با بخش حکومت مرکزی و دومی هم مرز با اقلیم کردستان عراق است.
7079/3012/8066 خبرنگار:نازنین باباخانی **انتشار دهنده:علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.