به گزارش خبرنگار ایرنا، با آغاز مهلت یک هفته ای، نامزدهای انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در استان کرمانشاه تبلیغات خود را برای جلب آراء مردم و کسب یکی از پنج هزار و 482 کرسی نمایندگی آغاز کردند.
کاندیداهای ورود به شوراهای اسلامی شهر و روستا طبق قانون تا ساعت 8 صبح روز پنجشنبه 29 اردیبهشت و در 24 ساعت مانده به برگزاری انتخابات، می توانند تبلیغ کنند.
با آغاز رسمی تبلیغات نامزدهای شوراهای اسلامی شهر و روستا، شهر کرمانشاه از دقایق ابتدایی بامداد امروز چهره ای متفاوت به خود گرفت و در گوشه و کنار شهر و در محل های از پیش تعیین شده، شاهد نصب پوستر و عکس های نامزدهه بودیم.
ستادهای تبلیغاتی نامزدهای شوراهای اسلامی شهرهای مختلف نیز فعالیت خود را رسما آغاز کرده و از امروز شاهد حضور هواداران خود خواهند بود.
روز گذشته و در دیدار رئیس ستاد انتخابات استان کرمانشاه با جمع زیادی از نامزدهای انتخابات شوراهای اسلامی شهر کرمانشاه که در استانداری انجام شد، یوسف شاه حسینی با بیان اینکه برای پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستای استان کرمانشاه، 9 هزار و 857 نفر داوطلب شدند، یادآوری کرد: از مجموع داوطلبان ثبت نام شده، 9 هزار و 428 نفر آن ها را آقایان و 429 نفر را نیز بانوان تشکیل می دهند.
وی با بیان اینکه 9 هزار و 371 داوطلب از سوی هیات اجرایی صلاحیت آن ها مورد تائید قرار گرفت، یادآوری کرد: هیات نظارت بر انتخابات نیز صلاحیت 9 هزار و 157 نفر آن ها را تا روز 20 اردیبهشت تائید کرده بود.
البته در این میان تلاش خبرنگار ایرنا برای کسب آمار قطعی افراد تائید صلاحیت شده برای نمایندگی شوراهای اسلامی شهر و روستا در سطح استان تا این لحظه (ساعت 9:30 دقیقه روز 21 اردیبهشت) بی نتیجه بوده است.
شاه حسینی همچنین با بیان اینکه در هر شعبه اخذ رای به صورت میانگین 15 نفر از عوامل اجرایی حضور دارند، افزود: تعداد افرادی که کار برگزاری انتخابات در استان را برعهده دارند را بالغ بر 30 هزار نفر عنوان کرد.
پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا، همزمان با دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری روز جمعه 29 اردیبهشت به صورت همزمان در سراسر کشور برگزار می شود.
گزارش رویدادهای خبری به همراه گزارش تصویری آن ها و اخبار متنوع دیگر، هر روز بر روی سایت ایرنا استان کرمانشاه http://www.irna.ir/kermanshah و کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام به آدرس irnakermanshah@ منتشر خواهد شد.
8066/7458 خبرنگار:مسعود اسماعیلی ** انتشاردهنده:علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.