به گزارش خبرنگارایرنا، در نخستین ساعات شروع تبلیغات قانونی نامزدهای شوراهای اسلامی شهر و روستا در مازندران، هواداران این نامزدها با بازگشایی ستاد تبلیغات انتخاباتی و نصب و پخش پوستر در شهرها فضای انتخابات را در عرصه میدانی داغتر کردند.
رئیس ستاد انتخابات دوازدهمین دوره رئیس جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا در مازندران گفت که در این دوره از رقابت های انتخابات شوراها افزون بر 16 هزار نامزد با هم رقابت می کنند.
علیرضا یونسی رستمی افزود : طبق قانون زمان قانونی تبلیغات نامزدهای انتخابات شوراهای اسلامی از ساعت 24 شب گذشته شروع و تاساعت 8 صبح روز 28 اردیبهشت ماه 24 ساعت پیش از برگزاری انتخابات ادامه خواهد داشت.
وی از نامزدهای انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا خواست تا قانون تبلیغات را رعایت کنند و از هر گونه بی نظمی و تبلیغات غیرقانونی پرهیز کنند.
انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا همزمان با دوازدهمین دوره رئیس جمهوری جمعه 29 اردیبهشت ماه در مازندران برگزار می شود.
در استان مازندران برای برگزاری انتخابات شوراها و رئیس جمهوری افزون بر 8 هزار شعبه اخذ رای پیش بینی شد و 50 هزار نفر کار برگزاری انتخابات را بر عهده دارند و 2 میلیون و 242 هزار نفر واجد شرایط اخذ رای هستند.
خبرنگار : حسین فلاحتی ** انتشاردهنده : سید محسن حسن نیا
/1899/6982
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.