به گزارش خبرنگار ایرنا، حسین ویسمرادی قبل از خطبه های نماز جمعه روانسر افزود: با برگزاری انتخابات برای آینده تمام جمعیت کشور تصمیم گیری می شود و حضور و مشارکت حداکثری مردم برای انتخاب نامزد اصلح و شایسته لازم و ضروری است.
وی تصریح کرد: بهترین عرصه برای بیان آزادی در هر کشوری برگزاری انتخابات است و اینکه مردم برای تعیین سرنوشت خود تصمیم گیری می کنند.
فرماندار روانسر ادامه داد: همه تلاش ها و امکانات و تمهیدات لازم بکار گرفته شده تا انتخاباتی سالم، قانونمند و عادلانه در روانسر برگزار شود و شاهد حضور پرشور و حداکثری مردم در انتخابات 29 اردیبهشت باشیم.
ویسمرادی اضافه کرد: در انتخابات شوراها 434 داوطلب برای انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در شهرستان روانسر ثبت نام کردند که برای شهر روانسر 46 نفر و شهر شاهو 15 نفر ثبت نام شده اند.
وی اظهار داشت: با بررسی صلاحیت ها توسط هیات های اجرایی و نظارت در شهرستان 17 داوطلب در شهر روانسر و سه داوطلب در شهر شاهو احراز صلاحیت نشده اند که احتمال تایید و یا رد نامزدها در مراحل بعدی وجود دارد.
فرماندار روانسر با قدردانی از تلاش ها و خدمات مجموعه بهداشت و درمان که در تامین سلامتی مردم نقش اصلی را بر عهده دارند، افزود: این عزیزان با تلاش های مستمر و شبانه روزی هم خدمات ارزنده ای به جامعه ارائه می کنند و هم از حقوق بهداشتی ما دفاع می کنند.
ویسمرادی با تبریک فرا رسیدن هفته معلم افزود: همه ما از اندیشه ها، توانایی و علم و آگاهی معلم بهره بردیم و قدردان و سپاسگزار تلاش های دست اندرکاران امر آموزش هستیم.
وی با بیان اینکه اخلاص و تدین در معلمان جامعه موج می زند، بیان داشت: این قشر از جامعه در تربیت نسلی آگاه و فهیم رسالتی خطیر و سنگین بر عهده دارند.
وی گفت: معلمان کم حاشیه ترین قشر در جامعه هستند که با وجود مشکلات عدیده همواره دلسوز و خدمتگزار هستند و برای مسیری که در پیش گرفته اند تمام تلاش و توان خود را به کار می گیرند.
ویسمرادی با گرامیداشت روز کار و کارگر افزود: کارگران نقش اصلی را در چرخه اقتصادی و تولید کشور بر عهده دارند.
شهرستان روانسر با 47 هزار نفر جمعیت در 60 کیلومتری شمال غربی کرمانشاه قرار دارد.
7446/7455 خبرنگار:یوسف فتاحی ** انتشاردهنده:علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.