به گزارش ایرنا، حجت الاسلام شیخ مصطفی باقری بنابی در خطبه های نماز جمعه شهرستان بناب با بیان اینکه مهم ترین مسائل و امور کشور در بخش های مختلف به قوه مجریه سپرده می شود، گفت: پس شرایط ایجاب می کند مسئولیت حساس و خطیر ریاست جمهوری به فردی صالح، صادق، مقتدر، متفکر و امتحان پس داده سپرده شود.
وی گفت: شورای نگهبان به وظیفه قانونی خود عمل کرده است و اکنون ملت باید با انتخاب فرد اصلح و دلسوز به وظیفه دینی خود عمل کنند.
خطیب جمعه شهرستان بناب اظهارکرد: مردم باید با مطالعه پیشینه کاری نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری فردی را که دارای تدبیر، تقوا و تعهد است به عنوان رئیس جمهور انتخاب کنند.
حجت الاسلام باقری بنابی با تقبیح برخی حرکت ها و رفتارها در مناظره های دوره های قبلی انتخابات، اظهارامیدواری کرد: در این دوره شاهد چنین صحنه های ناپسندی نباشیم.
وی با اشاره به اینکه دشمنان نظام جمهوری اسلامی هرلحظه وضعیت انتخابات در کشور را رصد می کنند، گفت: مردم ایران در روز انتخابات با حضور در پای صندوق های رأی مشت محکمی بر دهان دشمنان نظام خواهند زد.
حجت الاسلام باقری بنابی با اشاره به اینکه تمام دوستان و دشمنان نظاره گر عملکرد ما در انتخابات پیش رو هستند؛ گفت: روز انتخابات روز بی تفاوتی و در منزل نشستن نیست و امروز هرگونه عقب نشینی از پای صندوق های رأی در واقع کمک به اردوی دشمن است.
وی یادآور شد: امروز هرکسی باید با عمل به تکلیف پای صندوق های رأی حاضر شود زیرا رأی در جمهوری اسلامی رأی به اسلام است.
امام جمعه بناب از مردم خواست مراقب وعده های فریبنده نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری باشند و به وعده هایی که فریبنده بوده و هرگز مبنای اجرا و عمل ندارند توجه نکنند.
حجت الاسلام باقری بنابی در ادامه خطبه های نمازجمعه شهرستان بناب با اشاره به اهمیت برگزاری انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا اظهارکرد: مردم در زمان دادن رأی با کنار گذاشتن مسائل قومی، قبیله ای و طایفه ای به افراد صادق، متعهد و امتحان پس داده رأی دهند.
امام جمعه شهرستان بناب اظهار امیدواری کرد: در انتخابات دوره جدید شوراهای اسلامی شهر و روستا با درس گرفتن از اشتباه های دوره های قبل به افراد لایق رای داده شود.
انتشار: پرویز انصاری
3071
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.