بهمن خسروانی در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در کرمانشاه اظهار داشت: به استناد مواد 6 و 17 قانون اصلاح ایمنی راهها و راه آهن، مصوب سال 1379 هرگونه ساخت و ساز در حریم راهها که مسبب بروز حوادث و سوانح جاده‌ای هستند تخریب می‌شوند.

وی افزود: در این راستا از سال گذشته تاکنون 6 حکم قضایی از دادستانی استان دریافت و ضمن تخریب ساخت و سازهای غیرمجاز و متجاوز به حریم راهها با متخلفان نیز برخورد شد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه عنوان کرد: در آخرین مورد از برخورد با متخلفان، اداره کل راهداری  و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه به کمک واحدهای عملیاتی و اجرایی و نیز با استفاده از ادوات مکانیکی و راهداری، یک سوله را به مساحت 500 متر مربع همراه با 14 مغازه و 12 انباری واقع شده در پشت سوله تخریب کرد.

وی گفت: تخریب یک دیوار چینی به طول 50 متر و توقف گسترش یک باغ به طول 20 متر که به حریم راه و جاده تجاوز کرده بودند و زمینه بروز حوادث جاده‌ای را رقم می زدند از دیگر اقدامات انجام شده اخیر توسط این اداره کل بوده است.

خسروانی درباره اقدامات مشابه در سال گذشته نیز گفت: در سال 95 در یک عملیات تخریب در مساحت 600 متر مربع، چهار مغازه واقع شده در روبه‌روی پلیس راه سرچک که در حریم راه غیرمجاز ساخته شده بودند تخریب شدند.

انتهای پیام /

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 625198
  • منبع: tasnimnews.com
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.