به گزارش خبرنگار ایرنا، محمود واعظی عصر پنجشنبه در جلسه شورای اداری هرسین که در سرسرای جلسات فرمانداری این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: به پیشنهاد هیات دولت، پنج استان کشور از جمله کرمانشاه که در دوران دفاع مقدس با تمام وجود از کشور دفاع کردند مقرر شد که 10 درصد بودجه آن ها افزایش یابد.
وی ادامه داد: این افزایش اعتبار شاید در سال اول چندان به چشم نیاید اما برای سال های آتی ملموس و مردم این استان ها ثمرات آن را خواهند دید.
واعظی همچنین به بهبود وضعیت اقتصادی در کشور اشاره و اظهار کرد: این مساله باعث شد آرامش و امنیت روانی را به مردم باز گرداند و دیگر مانند گذشته مردم شاهد نوسان قیمت ها نیستند.
وزیر ارتباطات افزود: یکی دیگر از کارهایی که در راستای بهبود وضعیت اقتصادی انجام شد، ایجاد فضایی برای فعالیت گسترده بخش خصوصی بود و این اطمینان از سوی دولت به آن ها داده شد که می توانند با فراغ بال به کارهای اقتصادی بپردازند.
وی همچنین با اشاره به مساله برجام گفت: با درایت تیم مذاکره کننده هسته ای توافق هسته ای تحت عنوان برجام نیز حاصل شد تا هم تحریم ها رفع شود و امکان تعامل با کشورهای دیگر و حضور سرمایه گذاران آن ها در کشور فراهم شود.
واعظی خاطرنشان کرد: شرایط خوبی در کشور ایجاد شده و در صورت ادامه فعالیت دولت، به طور قطع شرایط کشور و جامعه در سال های آتی بسیار بهتر از چند سال اخیر خواهد بود.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در ادامه به برخی اظهارنظرهای مخالفان دولت و نامزدهای ریاست جمهوری نیز پاسخ داد و گفت: آن هایی که امروز مدعی می شوند در صورتی که دوباره رئیس جمهور شوند فلان می کنند و بهمان، چرا به مردم پاسخ نمی دهند در هشت سالی که رئیس جمهور بودند چرا آن زمان این کارها را انجام ندادند.
وی گفت: خوب است تا همه نامزدهای انتخابات با رعایت قوانین و اخلاق انتخاباتی زمینه برگزاری رقابتی سالم و با مشارکت حداکثری مردم برای انتخاب اصلح ترین کاندیدا را فراهم کنند.
واعظی همچنین به وضعیت مخابراتی و اینترنتی هرسین نیز پرداخت و گفت: شبکه انتقال این شهرستان در دولت تدبیر و امید نسبت به قبل از آن چهار برابر و پهنای باند نیز سه برابر شده است.
وزیر ارتباطات با بیان اینکه تا قبل از دولت تدبیر و امید هیچ روستایی در هرسین به اینترنت متصل نبود، گفت: هم اکنون 10 روستای این شهرستان به شبکه اینترنت متصل هستند و 60 کیلومتر هم فیبرنوری در این شهرستان کشیده شده است.
وی خاطرنشان کرد: تلاش می کنیم تا پایان عمر دولت تدبیر و امید 54 روستای دیگر هرسین نیز از اینترنت برخوردار شوند.
واعظی در پایان با بیان اینکه از ابتدای دولت یازدهم تاکنون 180 میلیارد ریال برای زیرساخت های مخابراتی در هرسین سرمایه گذاری شده، گفت: هشت میلیارد ریال دیگر نیز تا پایان عمر دولت در این بخش هزینه می شود.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات عصر چهارشنبه یک هزار و 50 طرح مخابراتی را در استان کرمانشاه افتتاح کرد.
واعظی امروز به شهرستان های سنقر و کلیایی و هرسین سفر کرد و قرار است تا ساعتی دیگر در جلسه شورای اداری استان کرمانشاه در جمع مدیران سخنرانی کند.
8066/7458 خبرنگار:مسعود اسماعیلی ** انتشار دهنده:علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.