رضا زارعی در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در کرمانشاه، اظهار داشت: تاکنون گزارشی مبنی خسارت سایر شهرستانها اعلام نشده است و چنانچه کشاورزان و باغداران شهرستان سنقر و کلیایی محصولات خود را بیمه نکرده باشند غرامتی به آنها پرداخت نمی‌شود و به طور عمده دارای بیمه نیستند.

وی درباره سطح زیر کشت گلخانه‌های استان کرمانشاه گفت: 40 هکتار سطح زیر کشت گلخانه‌ای در قالب 121 واحد گلخانه‌ای و 17 واحد در زمینه گل شاخه بریده با 8/2 هکتار در استان کرمانشاه وجود دارد که تولیدات 17 واحد به طور عمده گل رز است.

مدیر باغبانی سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه عنوان کرد: در 17 واحد گلخانه‌ای در زمینه گلهای شاخه بریده سالانه 8 میلیون و 670 هزار شاخه تولید و به استان‌های دیگر و خارج از کشور صادر می‌شود.

زارعی با اشاره به اینکه 104 واحد تولید سبزی و صیفی‌جات در استان کرمانشاه فعال است، گفت: سطح زیر کشت این واحدها 31/8 هکتار است و محصولات خارج از فصل از جمله خیار، گوجه و فلفل دلمه‌ای در این واحدها تولید می‌شود.

وی با بیان اینکه بیشترین سطح زیر کشت واحدهای تولیدی سبزی و صیفی شهرستان‌های قصرشیرین، کرمانشاه و صحنه است، افزود: در استان کرمانشاه 4 هزار و588 تن سبزی و صیفی در سال گذشته تولید شد.

انتهای پیام /

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 613935
  • منبع: tasnimnews.com
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.