به گزارش خبرنگار ایرنا، رقابت های بین المللی کشتی آزاد جام دانکلوف روزهای 19 و 20 فروردین ماه در شهر روسه بلغارستان با حضور 24 تیم از 19 کشور جهان برگزار شد.
در روز دوم این رقابت ها و در وزن 61 کیلوگرم بهزاد بهروزی راد مقابل جمار اوتار سلطانوف قهرمان المپیک شکست خورد اما با توجه به راهیابی این کشتی گیر به دیدار فینال بهروزی راد با پیروزی در دیدارهای شانس مجدد راهی دیدار رده بندی شد و با شکست مقابل حریف خود در این دیدار به عنوان پنجم رسید.
در وزن 86 کیلوگرم مسعود حیدریان و ارشک محبی با شکست مقابل کشتی گیران قزاقستانی از دور رقابت ها کنار رفتند.
در وزن 125 کیلوگرم سید یونس جعفری حریف هندی را از پیش رو برداشت اما در دور بعد مقابل حریف خود مغلوب شد و راهی دیدار شانس مجدد شد، جعفری با پیروزی در این مرحله به دیدار رده بندی راه یافت که با شکست در برابر حریف خود به عنوان پنجم بسنده کرد.
در روز نخست این رقابت ها نیز در وزن 57 کیلوگرم، خیراله قهرمانی در کشتی مقابل حریف مغولستانی شکست خورد و از دور رقابت ها کنار رفت.
در وزن 74 کیلوگرم، رضا افضلی در کشتی مقابل حریف ترکمنستانی دچار مصدومیت شد و به مبارزه ادامه نداد.
در وزن 97 کیلوگرم نیز روزبه محبی مقابل حریفی از کشور روسیه شکست خورد و با توجه به حضور نیافتن این حریف در دیدار فینال، از مسابقات حذف شد.

** سطح مسابقات امسال بلغارستان با سال گذشته قابل مقایسه نبود
رئیس هیات کشتی استان کرمانشاه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا به ارزیابی عملکرد تیم منتخب استان در رقابت های بین المللی جام دانکلوف بلغارستان پرداخت و گفت: سطح کیفی رقابت های امسال به هیچ وجه با سال گذشته قابل مقایسه نیست.
محمدحسین محبی با بیان اینکه در رقابت های امسال جام دانکلوف بلغارستان شاهد حضور قهرمان المپیک 2016 ریو در وزن 61 کیلوگرم بودیم، گفت: اکثر کشورهای مدعی با کشتی گیران بسیار خوبی در رقابت ها حضور پیدا کرده بودند.
وی گفت: روسیه، بلغارستان و ترکیه با کشتی گیران بسیار خوبی در این رقابت ها حضور یافتند و سطح مسابقات بسیار بالا بود از سوی دیگر تیم کشتی کرمانشاه اکثر نفرات آن ها را کشتی گیرانی جوان و کم تجربه تشکیل می داد.
رئیس هیات کشتی کرمانشاه خاطرنشان کرد: با این حال کشتی گیران ما اغلب در مقابل حریفانی نتیجه را واگذار کردند که روی یکی از سکوهای قهرمانی ایستادند که نمونه های آن بهروزی راد در 61 کیلو، محبی در 97 کیلو و جعفری در 125 کیلوگرم بود.
محبی خاطرنشان کرد: هرچند باید این را هم گفت که در مجموع انتظار بیشتری از کشتی گیران خودمان داشتیم ولی اگر سطح مسابقات هماندد سال قبل بود مطمئنا بچه ها با کسب سه تا چهار مدال به کشور بازمی گشتند.
وی در پایان ضمن قدردانی از فدراسیون کشتی به خاطر اعتماد به تیم کرمانشاه برای اعزام به مسابقات جام دانکلوف بلغارستان، گفت: حضور در چنین رقابت هایی باعث افزایش روحیه کشتی گیران کرمانشاهی و بیشتر کردن تجربه آن ها می شود و به طور قطع این تجربه در آینده به دردشان می خورد.
هدایت تیم کشتی آزاد کرمانشاه در رقابت های جام دانکلوف بلغارستان بر عهده یزدان فرضایی و فرزاد غیبی قرار داشت.
گزارش رویدادهای خبری به همراه گزارش تصویری آن ها و اخبار متنوع دیگر، هر روز بر روی سایت ایرنا استان کرمانشاه http://www.irna.ir/kermanshah و کانال تلگرام به آدرس irnakermanshah@ منتشر خواهد شد.
8066/7458 خبرنگار:مسعود اسماعیلی ** انتشاردهنده:علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.