به گزارش ایرنا حمید بنی تمیم پنجشنبه در سالن برگزاری مسابقات جام جهانی کشتی فرنگی 2017 در گفت و گو با خبرنگاران افزود:تیم ها با شرایط خوبی در مسابقات حضور یافتند و رقابت سطح بالایی در صبح روز نخست رقابت ها را شاهد بودیم.
وی اظهار داشت:تیم ترکیه یکی از مدعیان این دوره از مسابقات با تحمل شکست در برابر آذربایجان امید خود را برای قهرمانی از دست داد و رقبای ما برای قهرمانی روسیه و آذربایجان هستند و دیدار مستقیم ایران و روسیه تعیین کننده یکی از فینالیست این دوره از رقابت هاست.
بنی تمیم اضافه کرد:روسیه تیم بسیار قدرتمندی است که با ترکیب اصلی خود به ایران آمده و شکست این تیم بسیار سخت است.
نائب رئیس فدراسیون کشتی جمهوری اسلامی ایران گفت:تیم کشتی ایران با ترکیب جوان در این دوره از مسابقات حضور داشته ولی در یک ماه گذشته با برگزاری اردوها و تمرینات مناسب از آمادگی بالایی برخوردار است.
وی بیان داشت:امیدواریم با همت ورزشکاران و حمایت همه جانبه تماشاچیان خوزستانی و بخصوص آبادانی بتوانیم با غلبه بر تیم روسیه به دیدار فینال راه یابیم.
رقابت های جام جهانی کشتی فرنگی طی روزهای پنجشنبه و جمعه 26 و 27 اسفند با حضور هشت تیم برتر جهان در سالن کوثر آبادان پیگیری می شود.
ایران در گروه 1 با روسیه، قزاقستان و آلمان همگروه است و در گروه دوم این رقابت ها نیز ترکیه، جمهوری آذربایجان، بلاروس و اوکراین قرار دارند.
تیم ملی ایران بعد از ظهر نیز ساعت 18 در دیداری حساس و نفس گیر باید با تیم قدرتمند روسیه روبرو شود.
ملی پوشان فرنگی ایران صبح جمعه در سومین دیدار و از ساعت 10:30 دقیقه مقابل قزاقستان صف آرایی می کنند.
7104/6125 /3015 خبرنگار:مسعود گادار * عدنان جواهری** انتشاردهنده:سید بهادر حسینی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.