به گزارش ایرنا سی و پنجمین دوره جام جهانی کشتی فرنگی در سال 2017 صبح امروز پنجشنبه در سالن کوثر شهر آبادان آغاز شد و عصر جمعه با شناخت تیم های برتر به پایان می رسد.
ایران در گروه 1 با روسیه، قزاقستان و آلمان همگروه است و در گروه دوم این رقابت ها نیز ترکیه، جمهوری آذربایجان، بلاروس و اوکراین قرار دارند.
تیم ایران در نخستین دیدار خود در این مسابقات از ساعت 10:30 امروز پنجشنبه برابر تیم آلمان قرار گرفت و با نتیجه 7 بر 1 این تیم را شکست داد تا بعداز ظهر امروز در دیدار حساس و سرنوشت ساز مقابل تیم روسیه با همه ستارگانش قرار گیرد.
تیم روسیه نیز در نخستین دیدار خود قزاقستان را 8 بر صفر شکست داد.
ملی پوشان کشتی فرنگی ایران صبح فردا (جمعه) نیز در سومین دیدار مرحله مقدماتی برابر قزاقستان صف آرایی خواهند کرد.
از نکات قابل توجه دیدار تیم های ایران و آلمان، پیروزی نوید بخش یوسف قادریان دارنده مدال برنز جهان برابر پاسکال ایزل دارنده مدال طلای اروپا با نتیجه 11 بر 2 بود. قادریان فرنگی کار سنندجی تیم ملی در پیکارهای جهانی وزنهای غیرالمپیکی سال 2016 جهان که آذر ماه سال 95 در مجارستان برگزار شد، بسیار ضعیف ظاهر شده بود.
همچنین در وزن 85 کیلوگرم نیز حسین نوری که بعد از کسب عنوان نخست در مرحله نهایی انتخابی تیم ملی برای حضور در المپیک ریو که فروردین سال 95 برگزار شد در نهایت نتوانست اعتماد محمد بنا را برای حضور در ریو جلب کند و مدتها از میادین دور بود.
وی در این رقابت ها و در نخستین کشتی با نتیجه 2 بر یک رامسین عزیزسیر دارنده مدال برنز بازی های اروپایی از آلمان به پیروزی رسید.
سیدمصطفی صالحی زاده نماینده وزن 98 کیلوگرم ایران که مدال طلای جوانان آسیا را شکست داد با غلبه بر اولیور هاسلر دارنده مدال نقره جهان، شگفتی ساز شد.
ایران 7 – آلمان یک
59 کیلوگرم: محسن حاجی پور 2 – کریستوفر کرامر صفر
66 کیلوگرم: مهدی زیدوند 2 – اریک ویس صفر
71 کیلوگرم: محمدعلی گرایی 7 – ماکسیمیلیان شوابه صفر
75 کیلوگرم: سعید عبد ولی 7 - فلوریان نیومایر 2
80 کیلوگرم: یوسف قادریان 11 – پاسکال ایزل 2
85 کیلوگرم: حسین نوری 2 – رامسین عزیزسیر یک
98 کیلوگرم: سید مصطفی صالحی زاده 5 – اولیور هاسلر صفر
130 کیلوگرم: امیرقاسمی منجزی 2 – ادوارد پاپ 5
7104/3015 خبرنگار:مسعود گادار * عدنان جواهری * انتشار:سیدبهادر حسینی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.