به گزارش ایرنا تمرینات مداوم و مستمر ملی پوشان زیر نظر کادر فنی این امیدواری را ایجاد کرده است که در این رقابت ها تیم ملی کبدی بانوان ایران بتواند با حمایت تماشاگران نتایج شایسته ای گرفته و به عنوان یک مدعی قهرمانی ظاهر شود.
در این میان کبدی استان کرمانشاه نیز به عنوان یکی از قطب های سه گانه کبدی بانوان ایران سه نماینده در رقابت های قهرمانی آسیا دارد تا از حیثیت کبدی ایران در مصاف با رقبای آسیایی دفاع کنند.
لیلا دوستوندی به عنوان مربی و آزاده سیدی و فاطمه کرمی به عنوان بازیکن در رقابت های قهرمانی آسیا حضور پیدا خواهند کرد تا تیم ملی کبدی بانوان ایران را به جایگاهی که استحقاق آن را دارد، برسانند.
نمایندگان کبدی کرمانشاه در رقابت های قهرمانی آسیا در گفتگو با خبرنگار ایرنا به آخرین وضعیت آمادگی خود و تیم ملی برای حضور در رقابت های قهرمانی آسیا اشاره و اظهار امیدواری کردند نتایجی بهتر از همیشه کسب کنند.

** امیدوارم به جایگاهی بهتر از سال گذشته دست یابیم
لیلا دوستوندی یکی از مربیان تیم ملی کبدی بانوان ایران با ابراز رضایت از آمادگی ملی پوشان، گفت: امیدوارم در پنجمین دوره رقابت های قهرمانی آسیا به جایگاهی بهتر از سال گذشته دست پیدا کنیم.
وی با بیان اینکه در رقابت های قهرمانی آسیا بهترین تیم ها با آماده ترین نفرات حضور دارند، اظهار داشت: بدون شک کسب مقام در میان بهترین های آسیا کار ساده ای نیست اما با توجه به شناختی که از بچه های ملی پوش خودمان دارم مطمئنم توان کسب مقامی بهتر از سال گذشته را داریم.
دوستوندی با بیان اینکه تیم کبدی بانوان ایران سال گذشته با شکست مقابل تایلند در مرحله نیمه نهایی با نتیجه 31 بر 29 عنوان سوم مشترک را کسب کرد، گفت: اگر بدشانسی نمی آوردیم حتی این شانس را داشتیم تا بر سکوی قهرمانی مسابقات نیز بایستیم.
مربی تیم ملی کبدی بانوان ایران ادامه داد: با این حال ایستادن روی سکو و کسب مقام سوم نیز کار ارزشمندی بود که بسیار امیدوارم امسال شرایطی بهتر از سال گذشته برایمان رقم بخورد و جایگاه بهتری را کسب کنیم.
وی از تیم های کره جنوبی، تایلند، پاکستان و هندوستان به عنوان مهمترین رقبای ایران در رقابت های قهرمانی آسیا یاد کرد و گفت: بازی مقابل هر کدام از آن ها حکم فینال را دارد که امیدوارم سربلند خارج شویم.
دوستوندی همچنین با بیان اینکه تاکنون ملی پوشان ایران چهار مرحله اردو را پشت سرگذاشته اند، گفت: یک مرحله دیگر از اردو باقی مانده که پیش از آغاز رقابت ها برگزار می شود تا ملی پوشان ایران با حداکثر آمادگی در این رقابت ها حضور پیدا کنند.
مربی تیم ملی کبدی بانوان ایران از آزاده سیدی، فاطمه کرمی، رویا داودیان، مرضیه عشقی، طاهره تیره گر، صدیقه جعفری، زهرا معصوم آبادی، زهرا عباسی، فریده ظریف دوست، رویا لک علی آبادی، زهرا کریمی، زینب کرباسی، سمانه افخم، فاطمه منصوری و سعیده جعفری به عنوان ملی پوشان کبدی ایران یاد کرد.
وی همچنین در خصوص سطح آمادگی دو ملی پوش کرمانشاهی حاضر در اردوی تیم ملی نیز گفت: خوشبختانه هم کرمی و هم سیدی جزو آماده ترین نفرات تیم ملی هستند و تاکتیک های سرمربی و مربیان تیم ملی را به خوبی اجرا می کنند.

** ایران یکی از شانس های کسب عنوان قهرمانی است
فاطمه کرمی یکی از ملی پوشان کرمانشاهی تیم کبدی بانوان ایران نیز از کشورمان به عنوان یکی از شانس های کسب عنوان قهرمانی رقابت های آسیایی یاد کرد و گفت: همه چیز برای کسب بهترین نتایج چند سال اخیر فراهم شده است.
کرمی در خصوص آمادگی خود نیز گفت: از چند ماه گذشته به صورت مرتب در تمرینات و اردوهای تیم ملی حضور داشته ام و خوشبختانه شرایط بسیار خوبی هم دارم.
وی افزود: شرایط کلی تیم ملی نیز مساعد است و اردونشینان تیم ملی همگی از انگیزه و روحیه بسیار بالایی برخوردارند به گونه ای که همه امیدوارند تا جام قهرمانی را در خانه نگه دارند.
عضو تیم ملی کبدی بانوان ایران گفت: هرچند همه بازیکنان نیز از سختی کار مطلعند و می دانند که بهترین تیم های آسیا با بهترین نفرات خود در این رقابت ها حضور پیدا می کنند.
کرمی در پایان از تیم های تایلند، پاکستان و هندوستان به عنوان مهمترین رقبای تیم ملی کبدی بانوان ایران یاد کرد.

** بازیکنان تیم ملی کبدی در شرایط آمادگی خوبی به سر می برند
آزاده سیدی دیگر ملی پوش کرمانشاهی تیم ملی نیز از آمادگی بسیار خوب بازیکنان کبدی ایران در آستانه آغاز رقابت های قهرمانی آسیا خبر داد و گفت: ماه ها تمرین مستمر اعضای تیم ملی را به شرایط آمادگی خوبی رسانده است.
وی با بیان اینکه تیم کبدی بانوان ایران یکی از بهترین های آسیاست، گفت: ایران همیشه یکی از مدعیان قهرمانی بوده است و این بار هم با توجه به شرایط میزبانی بخت بسیار زیادی برای کسب این مهم دارد.
سیدی ادامه داد: کره جنوبی، تایلند، پاکستان و هندوستان از مهمترین رقبای ایران در راه کسب عنوان قهرمانی هستند و مصاف دشواری با آن ها خواهیم داشت.
وی در پایان ابراز امیدواری کرد تیم ملی کبدی بانوان ایران بتواند با همت بازیکنان و هدایت کادر فنی عنوان قهرمانی را کسب و بازیکنان ایران جام قهرمانی را بالای سر ببرند.
پنجمین دوره رقابت های کبدی قهرمانی بانوان آسیا طی روزهای 26 تا 31 فروردین به میزبانی مشهد مقدس برگزار می شود.
8066/7458 خبرنگار:مسعود اسماعیلی ** انتشاردهنده:علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.