سید وحیدرضا میرا روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: این اردو از امروز در مجموعه ورزشی آفتاب انقلاب تهران آغاز و ملی پوشان تا 28 اسفند تمرینات خود را زیر نظر مربیان برگزار خواهند کرد.
وی بیان کرد: ملی پوشان در ادامه پس از 4 روز تعطیلی، از سوم فروردین 96 تا 28 این ماه در اردو حاضر خواهند شد.
به گفته وی؛ حمیدرضا کیا تنها گلستانی حاضر در این اردو است که در کنار 23 ملی پوش دیگر دعوت شده از استان های مختلف برای حضوری موفق در رقابت های قهرمانی آسیا تمرین می کند.
میرا ادامه داد: مسابقات دومیدانی قهرمانی نوجوانان آسیا خردادماه سال آینده در تایلند برگزار می شود که امیدواریم این ورزشکار گلستانی بتواند با درخشش و نشان دادن قابلیت ها و توانایی های خود ، از اعتبار ورزش گلستان دفاع کند.
وی به استعدادهای دومیدانی گلستان اشاره کرد و گفت: یکی از ویژگی های دومیدانی استان وجود استعدادهای فراوان رشته های ده گانه بوده که با برنامه ریزی مناسب می توان راه حضور آنها را در ورزش حرفه ای هموار کرد.
میرا ادامه داد: یکی از برنامه های ساختاری برای شناسایی ورزشکاران مستعد اجرای جشنواره استعداد یابی از سوی وزارت ورزش و جوانان است.
وی گفت: سال قبل اولین دوره این جشنواره سراسری برگزار و دومیدانی گلستان نفرات مستعد را اعزام کرد که توانایی آنها در معرض نگاه مربیان استعدادیاب قرار گرفت.
رئیس هیات دو میدانی گلستان همچنین کمبودهای سخت افزاری، نبود زیرساخت های ضروری و زمین تمرین را مشکل ورزشکاران و مانع اصلی توسعه این ورزش در استان دانست.
3091 /1648
خبرنگار : میثم محسنی ** انتشار: پری سالارنیا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.