رئیس هیات ورزش های ناشنوایان و کم شنوایان گرگان روز چهارشنبه به خبرنگار ایرنا گفت: این اردوی آماده سازی از 18 فروردین در کمپ تیم های ملی ناشنوایان آغاز می شود و ملی پوشان تا 25 این ماه تمرینات خود را زیر نظر کادر فنی برگزار خواهند کرد.
معصومه واثق بیان کرد: زهرا حاجیلری تنها گلستانی حاضر در این اردوی آماده سازی است که برای قرار گرفتن در فهرست نهایی تیم ملی اعزامی به رقابت های المپیک تابستانی ناشنوایان خود را آماده می کند.
وی افزود: حاجیلری چندی پیش در رقابت های قهرمانی ناشنوایان کشور موفق به کسب عنوان قهرمانی شد و با آمادگی کامل در این اردو شرکت خواهد کرد.
واثق؛ کمبودهای مالی را یکی از بزرگترین مشکلات این هیات برای توسعه مطلوب تر ورزش میان ناشنوایان دانست و گفت: استمرار این نارسایی ها، ناشنوایان را از ادامه حضور حرفه ای در ورزش بازداشته و انگیزه آنان برای ورود به میادین و مسابقات را کاهش می دهد.
وی بیان کرد: در ورزش ناشنوایان گرگان و گلستان استعدادهای زیادی در رشته های گوناگون حضور دارند که رفع مشکلات و فراهم کردن حداقل های لازم برای انجام تمرین، زمینه شکوفایی این توانمندی ها را فراهم خواهد کرد.
به گفته واثق، در گرگان 30 ورزشکار ناشنوا به صورت حرفه ای رشته های مورد علاقه خود را برای کسب مدال و افتخار دنبال می کنند.
بیست و سومین دوره المپیک 2017 ناشنوایان تیرماه امسال در سامسون ترکیه برگزار می شود.
3091/1648
خبرنگار : میثم محسنی ** انتشار : پری سالارنیا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.