مهدی صمدی روز سه شنبه در گفت و گو باخبرنگار ایرنا اظهار کرد: مریم کرمی و مریم امیدی پارسا بانوان قایقرانی همدان امروز به پنجمین مرحله اردوی تدارکاتی تیم ملی روئینگ بانوان تحت نظر بهناز مرادخانی در دریاچه آزادی، اعزام شدند.
وی اضافه کرد: این مرحله از اردو تا 29 فروردین ماه ادامه پیدا خواهد کرد.
صمدی خاطرنشان کرد: همچنین کامران کرمی دیگر قایقران همدانی به دومین مرحله اردوی تدارکاتی تیم ملی روئینگ آقایان در رده سنی نوجوانان اعزام شد.
وی افزود: تیم ملی روئینگ نوجوانان برای حضور موفق در رقابتهای کسب سهمیه المپیک نوجوانان آماده می شود و اولین مرحله اردوی آمادگی این تیم از عصر امروز در دریاچه آزادی تهران برگزار شد.
صمدی خاطرنشان کرد: آرزو حکیمی بانوی قایقرانی همدان نیز امروز به اردوی تیم ملی آبهای آرام بانوان رده سنی بزرگسالان در بخش کایاک و کانو اعزام شد و این اردو تا 28 فروردین ماه ادامه می یابد.
وی یادآور شد: همچنین فاطمه صفری و کیمیا زارعی به پنجمین مرحله اردوی تدارکاتی تیم ملی روئینگ بانوان رده سنی جوانان و نوجوانان در دریاچه آزادی اعزام شد.
وی افزود: تیم ملی روئینگ بانوان رده سنی جوانان و نوجوانان خود را به منظور حضور موفق در رقابت های قهرمانی آسیا و کسب سهمیه المپیک نوجوانان آماده می شود.
وی خاطرنشان کرد: این مرحله از اردوی آماده سازی نیز تا 29 فروردین ماه ادامه پیدا می کند و سولماز عباسی به عنوان مربی و ملیکا علی نژاد به عنوان کمک مربی هدایت قایقرانان را در این مرحله از اردو بر عهده دارند.
همدان با یکصد قایقران حرفه ای و مدال آور یکی از قطب های اصلی این ورزش در کشور محسوب می شود.
7520/6993
خبرنگار: میثم ناصرنژاد** انتشار:اکبر بهاروند
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.