به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمانشاه، آیت‌الله مصطفی علما امروز در دیدار با مسئولان اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه اظهار داشت: مدیریت انقلابی و کارآمد مهمترین مؤلفه برای پیشرفت همه جانبه کشور است.

نماینده ولی‌فقیه در استان کرمانشاه گفت: باید فضا و انگیزه کاری در کشور افزایش یابد و نقاط ضعف کشور در این رابطه به طور کلی برطرف شود.

علما با اشاره به اینکه متاسفانه کار مفید در کشور ایران بسیار پایین است، عنوان کرد: به طوری که برخی از آمارها میزان کار مفید در ادارات کشور را حدود نیم ساعت می‌دانند.

وی با بیان اینکه باید به فرهنگ کار کردن و بالا بردن میزان کار مفید کشور اهمیت بیشتری داده شود، بیان کرد: کشورهای پیشرفته‌ای همچون ژاپن با ارتقای فرهنگ کار در جامعه توانستند به چنین قدرت بزرگ اقتصادی و تکنولوژی در جهان تبدیل شوند.

نماینده ولی‌فقیه در استان کرمانشاه با اشاره به ظرفیتهای مناسب کشور در رابطه با ثروت طبیعی، منابع استراتژیک و استعدادهای انسانی گفت: باید مطابق با استعدادهای هر منطقه‌ای برنامه‌ریزی و مدیریت شود تا میزان بیکاری جوانان کاهش یابد زیرا این بیکاری زیبنده کشور مقتدر ایران نیست.

انتهای پیام/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
  • کدخبر: 606521
  • منبع: tasnimnews.com
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.