به گزارش خبرنگار ایرنا، زهرا احمدی پور روز سه شنبه در جریان سفر یک روزه خود به استان کرمانشاه در بازدید از محوطه جهانی بیستون که با حضور استاندار کرمانشاه انجام شد در جمع خبرنگاران افزود: امسال هیچ گونه افزایش قیمتی در خدمات گردشگری نداشتیم و قیمت خدمات گردشگری با همان قیمت سال 95 ارائه شده است.
احمدی پور با بیان اینکه حجم بالای سفرهای نوروزی امسال از امنیت قابل قبولی در جاده ها برخوردار بوده است، گفت: با وجود بارش بسیار خوب اما این بارش ها مانع از سفرهای نوروزی نشده است.
وی در ادامه استان کرمانشاه را با قدمت و تمدن بالا دانست و گفت: کرمانشاه محور تاریخ باستان است.
به گفته مدیرکل اداره میراث فرهنگی و گردشگری استان کرمانشاه از 26 اسفند تا هفتم فرودین امسال 950 هزار نفر وارد استان کرمانشاه شده است که نسبت به مشابه سال گذشته سه درصد افزایش داشته است.
معاون رییس جمهور در جریان سفر یک روز به استان کرمانشاه قرار است از آثار تاریخی طاق بستان و همچنین از یادمان شهدای تنگه مرصاد بازدید کرده و در جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر کرمانشاه نیز حضور یابد.
در استان کرمانشاه علاوه بر جاذبه های طبیعی بسیار زیاد و دلنواز بیش از 2 هزار و 200 اثر تاریخی ثبت ملی شده نیز وجود دارد که مجموعه تاریخی طاق بستان، محوطه باستانی بیستون، معبد آناهیتا و سنگ نوشته و نقش برجسته آنوبانی نی با چهار هزار و 800 سال قدمت در سرپل ذهاب از مهمترین این آثار هستند.
براساس آثار موجود تاریخی، کرمانشاه 100 هزار سال قدمت دارد و بخش کوچکی از شاهکارهای خلفت پروردگار را می توان در این استان زیبا به چشم دید.
سال گذشته بیش از 2 میلیون گردشگر وارد استان کرمانشاه شدند.
3033/8066 خبرنگار:فرزاد نویدی ** انتشار دهنده:علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.