به گزارش خبرنگار ایرنا، اولین رویداد ورزشی کرمانشاه در هفته جاری اهدای هدیه رهبر معظم انقلاب از سوی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه به قهرمان پاورلیفتینگ کرمانشاهی بود.
آیت الله مصطفی علما، ضمن بازگرداندن چهار مدال سعید مرادی ورزشکار کرمانشاهی، هدیه مقام معظم رهبری را نیز به وی اهدا کرد.

**سال 96 میزبان جشنواره های کشوری بومی و محلی خواهیم بود
رئیس هیات ورزش های روستایی و بازی های بومی و محلی استان کرمانشاه گفت: با توجه به ظرفیت ها و پتانسیل های بالای هیات، یکی از برنامه هایی که برای سال آینده دنبال می کنیم، میزبانی جشنواره های کشوری بومی و محلی است.
بهرام بهروش در مراسم تقدیر از هیات های فعال شهرستانی ورزش های روستایی و خبرنگاران ورزشی کرمانشاه که در محل هیات برگزار شد، اظهار کرد: برگزاری جشنواره های مختلف بخصوص در سطح کشوری استعدادها و ظرفیت های ورزش های روستایی استان را نمایان می کند.
بهروش ادامه داد: روسای هیات های شهرستانی باید این ظرفیت ها را شناسایی و برای برگزاری مسابقات منطقه ای و کشوری طی سال آینده آمادگی لازم را داشته باشند.

**ورزشکار کرمانشاهی در لیگ جهانی کاراته به میدان می رود
رییس هیات کاراته استان کرمانشاه از حضور کاراته کا کرمانشاهی در دومین دوره لیگ جهانی کاراته ( موسوم به کاراته وان) در سال 2017 خبر داد و گفت: سامان حیدری کاراته کا وزن 84+ کیلوگرم کرمانشاهی است که با نظر کادر فنی به عنوان یکی از پنج نماینده کشورمان در رقابت های لیگ جهانی حضور خواهد داشت.
ناصر محمدصالحی افزود: این رقابت ها قرار است با حضور بیش از هزار و 200 ورزشکار از 73 کشور جهان طی روزهای 27 تا 30 اسفند به میزبانی روتردام هلند برگزار شود.

**جودوکار کرمانشاهی قهرمان مسابقات دانشگاه های پیام نور کشور شد
رییس هیات جودو استان کرمانشاهی از کسب مقام قهرمانی رقابت های سنگین وزن دانشجویان دانشگاه های پیام نور سراسر کشور توسط ورزشکار کرمانشاهی خبر داد و گفت: مهرداد صیدی جودوکار وزن به اضافه 100 کیلوگرم کرمانشاهی است که با شکست رقبای خود مدال طلا و عنوان قهرمانی را کسب کرد.
شهریار عباس آبادی افزود: پس از صیدی، ورزشکاری از سیستان و بلوچستان عنوان نایب قهرمانی را کسب کرد و جودوکاران تهران و البرز نیز مشترکا مقام سوم را کسب کردند.

** درخشش سه قایقران کرمانشاهی در لیگ آب های آرام بانوان کشور
رییس هیات قایقرانی استان کرمانشاه از درخشش 'نادیا تالانک'، 'هیوا افضلی' و 'سما یاسمی' سه قایقران کرمانشاهی حاضر در رقابت های لیگ آب های آرام باشگاه های کشور خبر داد و اظهار کرد: در کایاک یکنفره هزار متر سما یاسمی قایقران کرمانشاهی پس از قایقرانانی از تیم های مقاومت و برهان مبین عنوان سومی را از آن خود کرد و در کایاک دونفره همین ماده نیز در کنار شفیعیان هم تیمی خود عنوان نایب قهرمانی را کسب نمود.
محمد سهراب بیگ گفت: در کانوی یکنفره 500 متر نیز هیوا افضلی دیگر بانوی قایقران کرمانشاه از باشگاه مقاومت پس از ورزشکاری از تیم برهان مبین عنوان نایب قهرمانی را از آن خود کرد.
وی با بیان اینکه در کانوی دونفره 500 متر تیم دو نفره هیوا افضلی و نادیا تالانک قایقرانان کرمانشاهی از باشگاه مقاومت اول شدند در خصوص رقابت های بخش کایاک چهار نفره 500 متر نیز گفت: تیم پیام نور که یاسمی ورزشکار کرمانشاهی را در ترکیب خود داشت مقام اول را به دست آورد.
سهراب بیگ اظهار کرد: با پایان یافتن رقابت های لیگ آب های آرام بانوان کشور، تیم تاید واتر با کسب 272 امتیاز قهرمان شد، مدیریت توسعه هوشمند برهان مبین با 235 امتیاز جایگاه دوم را بدست آورد و باشگاه مقاومت نیز با حضور افضلی و تالانک از کرمانشاه با 229 امتیاز رده سوم را به خود اختصاص داد.
گزارش رویدادهای خبری به همراه گزارش تصویری آن ها و اخبار متنوع دیگر، هر روز بر روی سایت ایرنا استان کرمانشاه http://www.irna.ir/kermanshah و کانال تلگرام به آدرس irnakermanshah@ منتشر خواهد شد.
8066/7458 گزارش:مسعود اسماعیلی ** انتشاردهنده:علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.