به گزارش خبرنگار ایرنا، دکتر حسین کریم روز یکشنبه در نشست بررسی مسایل حوزه سلامت شهرستان هرسین با حضور مسوولان افزود: اکنون بهترین زمان برای ارتقای سلامت استان است و جا دارد تمام دلسوزان استان از این فرصت استفاده کنند.
او با بیان اینکه اکنون کرمانشاه قطب سوم سلامت کشور است از نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی خواست برای جذب متخصصین فعالتر عمل کنند.
او یکی از جدی ترین برنامه های دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه را ایجاد و گسترش رشته های تخصصی دانست و تاکید کرد: مدیران دانشگاه باید با اهداف مشخص و برنامه مدون فعالیت کنند.
رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در ادامه سخنان خود از تشکیل پرونده الکترونیک سلامت به عنوان تحولی در حوزه سلامت یاد کرد و گفت: براساس این پروژه برای تمام افراد پرونده الکترونیکی آنلاین که سوابق پزشکی آنها در آن موجود است، شکل می گیرد.
کریم همچنین با بیان اینکه ارتقای سلامت روستاییان را به صورت جدی پیگیری می کنیم، افزود: بحث روستای سالم در همین راستا شکل گرفته است.
وی در ادامه اتحاد و همدلی مسوولان محلی را منجر به پیشرفت شهرستان هرسین دانست و گفت: دانشگاه علوم پزشکی در زمینه ارتقای شاخص های سلامت با جدیت فعالیت می کند.

** پیگیری گسترش و پوشش همگانی خدمات بهداشتی
معاون امور بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه نیز در ادامه این نشست با تاکید بر اینکه گسترش و پوشش همگانی خدمات بهداشتی در استان با جدیت دنبال می شود، گفت: کارکنان حوزه بهداشت در طرح تحول سلامت خود به دنبال پیگیری وضعیت بیماران و افراد در معرض خطر هستند.
دکتر ابراهیم شکیبا در ادامه افزود: دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه جزو 10 دانشگاه برتر کشور در زمینه پیشرفت طرح های عمرانی است.
او همچنین گفت: 2 تن از پزشکان مرکز بهداشت روستای چهر به دلیل جدیت در انجام امور محوله و حُسن انجام کار مورد تشویق مقامات وزارتخانه قرار گرفته اند.

** اقدام های خوبی در حوزه سلامت هرسین انجام شده است
امام جمعه هرسین نیز در ادامه این نشست گفت: اقدامات خوبی در حوزه های حضور متخصصین، مسایل بانوان و تجهیز بیمارستان در هرسین انجام شده که امیدواریم تداوم یابد.
حجت الاسلام روح الله باقری در ادامه تاکید کرد: مسایل شهرستان هرسین به دلیل نزدیکی به مرکز استان باید به صورت جدی بررسی شود.
امام جمعه هرسین همچنین از مسولان خواست توسعه مناطق محروم را جدی تر بگیرند.
شهرستان هرسین با 85 هزار نفر جمعیت در 44 کیلومتری شرق کرمانشاه واقع شده است.
3033/8066 خبرنگار:فرزاد نویدی ** انتشار دهنده:علی مولوی.

منبع ‫:‬ ایرنا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.