به گزارش ایرنا، سید حسن قاضی زاده هاشمی شامگاه پنجشنبه پس از بازدید از بیمارستان شهید بهشتی اردستان و چند طرح بهداشتی درمانی در حال ساخت در اردستان در جلسه شورای اداری این شهرستان افزود: دولت تدبیر و امید و شخص ریاست جمهوری نگاه ویژه ای به بحث بهداشت و درمان دارند و طرح تحول سلامت را اجرایی کردند.
وی با بیان این که امور درمانی می تواند مردم را به زیر خط فقر برساند تصریح کرد: دولت تلاش دارد با همکاری مجلس شورای اسلامی طرح تحول سلامت را بطور کامل اجرا کند ولی هنوز بخش هایی از آن ناقص است.
قاضی زاده هاشمی خاطر نشان کرد: هنوز نتوانسته ایم آن نظام سلامت که انتظار داریم را بطور کامل اجرا کنیم.
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با اشاره به بازدید از بیمارستان شهید بهشتی اردستان و دو مرکز درمانی در حال ساخت در مهاباد و زواره از توابع این شهرستان گفت: علیرغم تلاش هایی که توسط دانشگاه علوم پزشکی استان اصفهان و شبکه بهداشت و درمان اردستان صورت گرفته است هنوز کمبودهای ساختمانی و تجهیزاتی را شاهد هستیم.
وی افزود: تاکنون در طرح تحول سلامت در اردستان بالغ بر 112 میلیارد ریال هزینه شده ولی هنوز کافی نیست و مسئولان استانی باید با تخصیص اعتبارات لازم در اردستان، زواره و مهاباد با سرعت بیشتری کار کنند تا مجموعه های در حال ساخت، تکمیل و از لحاظ مدیریت و تجهیزات بیشتر مورد توجه قرار گیرد.
وزیر بهداشت که صبح امروز بیمارستان فوق تخصصی آیت الله یثربی کاشان را افتتاح کرده بود، در ادامه سفر خود در این شهرستان با خانواده شهیدان محسن، جواد، علی اصغر و محمدرضا بارفروش دیدار کرد.
قاضی زاده هاشمی در ادامه سفر خود به برخی از شهرهای شمال استان اصفهان، عصر امروز پایگاه اورژانس شهر مهاباد از توابع اردستان را نیز افتتاح کرد.
وی همچنین در سفر به زواره دیگر شهر تابعه اردستان به مقام شامخ شهدای این شهر از جمله دو شهید وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ادای احترام کرد.
سفر یکروزه قاضی زاده هاشمی پس از برگزاری جلسه شورای اداری شهرستان اردستان که شامگاه پنجشنبه برگزار شد، خاتمه یافت.
شهرستان اردستان با 45 هزار نفر جمعیت در 118کیلومتری شمال مرکز استان اصفهان قرار دارد.
7408/7431 * خبرنگار: رحمت الله عامری نیا * انتشار: محمد جهانگیریان

* لینک جستجو کانال ایرنا کاشان در تلگرام: irnakashan@
*ایمیل: kashan@irna.ir

منبع ‫:‬ ایرنا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.