رییس کمیته اطلاع‌رسانی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه از هفت برابر شدن آمار جانباختگان کرونا این استان طی 24 ساعت خبر داد.

رییس کمیته اطلاع‌رسانی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: ۱۴ نفر در این استان در شبانه روز گذشته بر اثر ابثلای قطعی به کووید ۱۹ جان باختند که نسبت به روز گذشته هفت برابر شده است.

به گزارش جماران، مهدی محمدی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: با احتساب این افراد، مجموع جان باختگان بر اثر ابتلای قطعی به این ویروس از ابتدای اپیدمی تاکنون در استان کرمانشاه به یک هزار و ۶۴۳ نفر رسیده است.

وی اظهار داشت: هم اکنون ۸۱۵ بیمار مبتلا به کووید ۱۹ در ۲۵ بیمارستان استان بستری هستند که تعدادشان نسبت به روز گذشته یک نفر کاهش یافته است.

رییس کمیته اطلاع‌رسانی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: در شبانه‌روز گذشته ۶۶ مورد بیمار مثبت بستری و ۲۷۶ بیمار مثبت سرپایی مبتلا به کرونا در سطح استان شناسایی شدند که نسبت به روز قبل ۷۶ نفر کاهش داشته است.

وی تاکید کرد: در ۲۴ ساعت گذشته ۲۱۱ بیمار جدید با علایم کووید ۱۹ در مراکز درمانی استان بستری شدند و ۱۸۱ بیمار نیز بعد از بهبودی از مراکز درمانی ترخیص شدند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.