رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی اراک گفت: بر اساس آخرین یافته‌های آزمایشگاهی، ۶۴۶ مورد ابتلای جدید به کووید ۱۹ در شبانه روز اخیر شناسایی شده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی اراک گفت: بر اساس آخرین یافته‌های آزمایشگاهی، ۶۴۶ مورد ابتلای جدید به کووید ۱۹ در شبانه روز اخیر شناسایی شده که بیانگر شیب تند و صعودی شیوع کرونا در این استان است.

به گزارش جماران، دکتر سید محمد جمالیان روزچهارشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود:  ۶۳ نفر از بیماران کووید ۱۹ شناسایی شده به‌دلیل وخامت حال در بیمارستان‌های استان بستری شده‌اند و مراقبت‌های درمانی ویژه برای آنان انجام می‌شود.

وی بیان کرد: ۵۸۳ نفر از بیماران کووید۱۹ جدید نیز به‌صورت سرپایی درمان شده‌اند و باید  تا زمان منفی شدن جواب آزمایش در منزل قرنطینه باشند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک تاکید کرد: شمار مبتلایان به ویروس کرونا تاکنون با احتساب موارد جدید به ۵۰ هزار و ۲۳۴ نفر رسیده است.

 دکتر جمالیان اظهار داشت:  ۱۸ نفر از بیماران کووید ۱۹ استان نیز در شبانه روز اخیر بر اثر این بیماری جان باخته‌اند و شمار فوتی‌های این استان یک‌هزار و ۶۸۹ نفر رسیده است.

شیوع ویروس کرونا از اسفندماه پارسال آغاز شد و استان مرکزی پس از قم در زمره نخستین استان‌هایی بود که موارد ابتلا در آن مشاهده شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.