سازمان بسیج حقوقدانان استان کرمانشاه از خیرین و عموم مردم برای شرکت در پویش « نذر رهایی » و کمک به آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد دعوت کرد.

مدیر سازمان بسیج حقوقدانان استان کرمانشاه گفت:  از همه خیرین و افراد نیکوکار استدعا داریم با شرکت در پویش « نذر رهایی» در این امر خداپسندانه ما را یاری کنند و در صورت تمایل به مشارکت در این پویش با شماره تلفن ۳۸۳۵۰۵۰۰ سازمان بسیج حقوق دانان استان کرمانشاه واقع در میدان سپاه، بلوار زن، روبروی پالایشگاه تماس بگیرند.

به گزارش جماران، رسول بهرامی‌پور در گفت و گو با ایرنا ادامه داد: به لطف الهی و در لبیک به فرامین مقام معظم رهبری مرحله سوم نهضت کمک مؤمنانه سازمان بسیج حقوقدانان در قالب آزادسازی زندانیان با اولویت جرائم غیرعمد و کمک به زندانیان و خانواده‌های آنان از اول آذر ماه آغاز شده و نوبت اول این آزاد سازی در چهارم آذرماه و همزمان با هفته مبارک بسیج در استان کرمانشاه اجرا شد.

به گفته او ۴۱ نفر از زندانیان با محکومیت‌های مالی با همت خیرین استان و رده‌های مقاومت بسیج سپاه حضرت نبی اکرم (ص) در سراسر استان آزاد شدند و این ۴۱ نفر به آغوش گرم خانواده‌هایشان برگشتند.

وی همچنین از ارائه خدمات مشاوره حقوقی رایگان به تعداد ۱۳۳ نفر از زندانیان و همچنین وکالت رایگان ۱۶ نفر از زندانیان در نوبت اول این طرح با حضور گروه‌های جهادی حقوق‌دانان بسیجی اشاره کرد و اظهار داشت: توزیع تعداد ۲۰۰ بسته معیشتی نیز بین خانواده زندانیان در نوبت اول طرح انجام گرفته و در مجموع خدماتی معادل ۶ میلیارد ریال به زندانیان در نوبت اول ارائه شده است.

بهرامی‌پور در ادامه گفت: کمیته آزادسازی زندانیان جرائم غیر عمد در سازمان بسیج حقوق‌دانان استان کرمانشاه راه‌اندازی شده و به دنبال استمرار نهضت کمک مؤمنانه این کمیته با هدف شناسایی و آزادسازی زندانیان با اولویت جرائم غیرعمد شکل گرفته است.

وی اظهار داشت: از آنجایی که یکی از برنامه‌های خدمات‌رسانی حقوق‌دانان بسیجی ارائه خدمات مشاوره حقوقی، وکالت و سایر معاضدت‌های حقوقی به زندانیان معسر، نیازمند و آزادسازی زندانیان با اولویت مرتکبین جرائم غیر عمد است لذا  در همین راستا تفاهمات خوبی با اداره کل زندان‌ها و دادگستری استان انجام شده و به لطف الهی و با مشارکت حقوق‌دانان بسیجی استان از این به بعد شاهد حضور گروه‌های جهادی حقوق‌دانان بسیجی در زندان‌های استان برای ارائه خدمات معاضدتی به زندانیان و کمک به رفع مشکلات حقوقی آنان و تامین وکیل رایگان و بعضا کارشناسی‌های معاضدتی برای زندانیان معسر و نیازمند خواهیم بود.

مدیر سازمان بسیج حقوقدانان استان کرمانشاه اظهار داشت: این برنامه نهضت کمک مؤمنانه بارویکرد آزادسازی زندانیان با اولویت جرائم غیر عمد استمرار خواهد داشت و نوبت دوم این برنامه در ۱۳ دی ماه سالروز شهادت سیدالشهدای جبهه مقاومت سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی به نام این شهید والامقام اجرا خواهد شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.