روابط عمومی دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در استان کرمانشاه روز چهارشنبه به نقل از «سلمان یاوری» اعلام کرد: در طرح سفره مهربانی قرار است هفت هزار و ۵۰۰ بسته معیشتی بین نیازمندان شهرستان های مختلف استان توزیع شود.

وی ادامه داد: بسته‌های معیشتی تهیه شده بین نیازمندان شناسایی شده با اولویت آسیب‌ دیدگان از کرونا، توزیع خواهد شد.

یاوری در خصوص زمان اجرای طرح نیز گفت: سفره مهربانی قرار است فردا (پنجشنبه) و در شب شهادت مولای متقیان حضرت امیرمومنان علی (ع) در بین نیازمندان گسترده شود.

معاون فرهنگی دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در استان کرمانشاه تصریح کرد: مراسمی نیز به همین منظور با حضور آیت الله علما نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه فردا در مسجد جامع این شهر برگزار می شود.

وی گفت: اجرای طرح سفره مهربانی در راستای فرمایشات رهبر معظم انقلاب و انجام رزمایش مواسات همدلی و کمک مؤمنانه با مشارکت دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی، بنیاد کرامت امام رضا (ع)، خادمیاران رضوی و کمیته امداد امام خمینی (ره) اجرا می شود.

رییس مرکز اطلاع رسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: تاکنون ۱۱۲ هزار و ۷۲۵ نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده و با فوت ۵۰ نفر در ۲۴ ساعت گذشته، تعداد جان باختگان کرونا در کشور به ۶ هزار و ۷۸۳ نفر رسید.

کیانوش جهانپور روز چهارشنبه درباره آخرین آمار ابتلای قطعی به ویروس کرونا و موارد فوت ناشی از آن در کشور افزود: در ۲۴ ساعت گذشته تا ظهر امروز (۲۴ اردیبهشت) براساس گزارش آزمایشگاه ها و دانشگاه‌های علوم پزشکی هزار و ۹۵۸ بیمار جدید مبتلا به کووید-۱۹ در کشور شناسایی شد و با در نظر گرفتن موارد جدید، مجموع بیماران مبتلا به کووید- ۱۹ در کشور به ۱۱۲ هزار و ۷۲۵ نفر رسید. 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.