وی از کادر بهداشت و درمان به عنوان جهادگران عرصه سلامت و درمان کشور در خط مقدم مبارزه با ویروس کرونا یاد کرد.

فرماندار روانسر با بیان اینکه تلاش‌ها و خدمات کادر درمان بیش از هر زمان دیگری محسوس است، ادامه داد: مجموعه بهداشت و درمان این شهرستان همانند سایر فعالان حوزه بهداشت و درمان کشور در خط مقدم مقابله با ویروس کرونا نقش آفرینی کرده اند.

مصطفی اظهار داشت: همچنان از شهروندان تقاضا داریم خودمراقبتی را سرلوحه کار خود قرار داده و با حضور در منازل، کادر بهداشت و درمان را بیشتر یاری کنند تا بتوانیم هرچه سریعتر بر این ویروس غلبه کرده و شرایط عادی به شهرستان برگردد.

مدیر شبکه بهداشت و درمان روانسر نیز از مراجعه ۵۰۰ نفر از شهروندان این شهرستان به مرکز ۱۶ ساعته این شهرستان از ابتدای اسفندماه سال گذشته تاکنون خبر داد.

دکتر محمدسعید سریری افزود: از این افراد ۱۷۰ مورد علائم مشکوک به بیماری کرونا بودهاند و ۱۲۰ نمونه PCR گرفته شده است.

شهرستان روانسر با ۴۷ هزار نفر جمعیت در ۶۰ کیلومتری شمال غربی کرمانشاه قرار دارد.

رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: تاکنون ۱۱۰ هزار و ۷۶۷ نفر در ایران به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده و با فوت ۴۸ نفر در ۲۴ ساعت گذشته، جان باختگان کرونا در کشور به ۶ هزار و ۷۳۳ نفر رسید.

کیانوش جهانپور روز سه شنبه درباره آخرین آمار مبتلایان قطعی به ویروس کرونا در کشور و موارد فوت ناشی از این ویروس بیان کرد: از دیروز تا امروز ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی هزار و ۴۸۱ بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ در کشور شناسایی شد و مجموع بیماران کووید ۱۹ در کشور به ۱۱۰ هزار و ۷۶۷ نفر رسید. 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.