کامران حسین زاده روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: این واحدها شامل ۱۴٨ مدرسه از مقاطع ابتدایی تا متوسطه دوم و ۱۳ مرکز پیش دبستانی است.

وی ادامه داد: تمامی ۴۶۷ کلاس آموزشی در این شهرستان در شبکه شاد فعال هستند و تمام معلم ها نیز در این سامانه عضو  و مشغول فعالیت آموزشی شده اند.

مدیر آموزش و پرورش روانسر اضافه کرد: از ۹ هزار و ۱۰۰ دانش آموز روانسری بیش از ۷۵ درصد دانش آموزان این شهرستان در شبکه شاد عضویت پیدا کرده اند و فرآیند آموزشی را از طریق این سامانه پیگیری می کنند.

حسین زاده، با بیان اینکه دانش آموزان ۲۰ مدرسه روستایی به اینترنت دسترسی ندارند، افزود: برای رفع مشکل مدارس روستایی فاقد اینترنت نامه نگاری و پیگیری های لازم انجام شده است.

وی گفت: برای دانش آموزان روستاهای فاقد اینترنت و دانش آموزانی که اولیای آنان مشکل مالی برای تهیه گوشی های هوشمند دارند، از سوی مدارس و گروه‌های آموزشی، بسته های خودآموز در قالب جزوه و لوح فشرده تهیه و توسط راهبران آموزشی و معلمان در اختیار دانش آموزان قرار می گیرد.

مدیر آموزش و پرورش روانسر اظهار کرد: معلمان این شهرستان متناسب با نیازهای دانش آموزان، در هر شرایطی وضعیت آموزشی دانش آموزان را پیگیری می کنند.

شهرستان روانسر حدود ۹ هزار دانش آموز در پایه های مختلف تحصیلی دارد و بیش از ٨۰۰ فرهنگی در بخش های مختلف فعالیت دارند.

شهرستان روانسر با ۴۷ هزار نفر جمعیت در ۶۰ کیلومتری شمال غربی کرمانشاه قرار دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.